7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal

Kinyó László; Dancs Katinka: 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2). pp. 93-113. ISSN 0025-0260 (2015)

[thumbnail of Kinyo_MPed2015293.pdf]
Előnézet
Szöveg
Kinyo_MPed2015293.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Magyar Pedagógia
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 115
Szám: 2
Oldalak: pp. 93-113
ISSN: 0025-0260
Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2922223
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.93
Dátum: 2016. Júl. 19. 10:55
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 17. 15:50
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7067

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben