Kinyó László and Dancs Katinka:
7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2).
pp. 93-113.
ISSN 0025-0260
(2015)
Preview |
Text
Kinyo_MPed2015293.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
| Creators: |
|
||
|---|---|---|---|
| Item Type: | Journal Article | ||
| Journal or Publication Title: | Magyar Pedagógia | ||
| Date: | 2015 | ||
| Volume: | 115 | ||
| Number: | 2 | ||
| Page Range: | pp. 93-113 | ||
| ISSN: | 0025-0260 | ||
| Publisher: | Magyar Tudományos Akadémia | ||
| Faculty/Unit: | Faculty of Arts | ||
| Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
| Language: | Hungarian | ||
| MTMT rekordazonosító: | 2922223 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.93 | ||
| Date Deposited: | 2016. Jul. 19. 10:55 | ||
| Last Modified: | 2019. Jul. 17. 15:50 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7067 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


Download Statistics
Download Statistics