Vissza |
Dudok Fanni:
A fenntarthatóság gamifikációja: A fiatalok bevonása az oktatásba interaktív tanulással.
In:
Környezeti nevelés a 21. században: Tapasztalatok és jó gyakorlatok.
PTE, Pécs, pp. 18-33.
(2024)
ISBN 9789636262259
Hódi Ágnes; Tóth Edit:
Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56.
pp. 169-188.
ISSN 0020-7187
(2024)
Juhász Valéria:
Az olvasástanulást támogató szintezett könyvek típusai: Az Aranyfa-sorozat szintezési jellemzőinek olvasásfejlesztései szempontú vizsgálata.
In:
Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban.
International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 233-252.
(2024)
ISBN 9788089691814
Juhász Valéria:
Az olvasástanulást támogató szintezett könyvek típusai: Az Aranyfa-sorozat szintezési jellemzőinek olvasásfejlesztései szempontú vizsgálata.
In:
Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban.
International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 233-252.
(2024)
ISBN 9788089691814
Juhász Valéria:
Az olvasástanulást támogató szintezett könyvek típusai: Az Aranyfa-sorozat szintezési jellemzőinek olvasásfejlesztései szempontú vizsgálata.
In:
Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban.
International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 233-252.
(2024)
ISBN 9788089691814
Kegyesné Szekeres Erika:
A kontrasztív nyelvészet és kontrasztív nyelvi gyakorlatok szerepe a magyar, mint idegen nyelv oktatásában: Egy tankönyvelemzés tapasztalatai és néhány javaslat a kontrasztív elemzés gyakorlatához.
In:
Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban.
International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 137-148.
(2024)
ISBN 9788089691814
Nyujtó Diána; Kiss Ádám; Bodosi Balázs; Eördegh Gabriella; Tót Kálmán; Kelemen András; Nagy Attila:
Visually evoked local field potential changes in the caudate nucleus are remarkably more frequent in awake, behaving cats than in anaesthetized animals.
PHYSIOLOGY INTERNATIONAL, 111 (1).
pp. 47-62.
ISSN 2498-602X
(2024)
Nóbik Attila:
Néptanítói diskurzusok az iskolai terekről a 20. század elején.
In:
Iskolatörténti mozaikok.
PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar, Szekszárd, pp. 85-98.
(2024)
ISBN 9789636262198
Szapary Adam; Fehér Gergely; Orbánné Radványi Ildikó; Fejes Éva; Nagy Gabor Daniel; Jancsák Csaba; Horváth Lilla Anita; Banko Zoltan; Berke Gyula; Kapus Krisztián:
Problematic usage of the internet among Hungarian elementary school children: a cross-sectional study.
BMC PUBLIC HEALTH, 24 (1).
ISSN 1471-2458
(2024)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1).
pp. 5-21.
ISSN 2060-0623
(2024)
Zalai Anita:
Clara Campoamor (Madrid, 1888 – Lausanne, 1972).
In:
Évkönyv 2024 - A nemzetközi munkásmozgalom történetéből.
Magyar Lajos Alapítvány, Budapest, pp. 175-182.
(2024)