Tételek ahol a Kar/Egység "Juhász Gyula Pedagógusképző Kar" és a mű dátuma "2024"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | D | E | H | J | K | L | M | N | P | S | T | Z | Ú
Találatok száma: 47.

A

Asztalos Andrea: Developing Children’s Melodic and Rhythmic Skills With Playful Tasks in Classroom Music Lessons.
STUDIA UNIVERSITATIS BABES-BOLYAI SERIES MUSICA, 69 (2). pp. 21-33. ISSN 1844-4369 (2024)

Asztalos Andrea: Folyamatos szakmai fejlődés az ének-zenét tanító pedagógusok szemszögéből.
PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT, 55 (4). pp. 1-19. ISSN 0133-2767 (2024)

Asztalos Andrea: Warm-ups in the Children's Choir Rehearsals in Hungarian Elementary Schools.
BULLETIN OF THE INTERNATIONAL KODÁLY SOCIETY, 49 (2). pp. 12-24. ISSN 0133-8749 (2024)

B

Badó Attila; Újvári Edit: A SZTE Junior Akadémia a tehetséggondozás új útjain.
In: Tehetséggondozás a felsőoktatásban. Magyar Tehetséggondozó Társaság, Debrecen, pp. 189-200. (2024) ISBN 9786150222936; 9786150222929

D

Dobos Bianka; Berki Tamás; Mellor David; Pikó Bettina: Mindful eating and orthorexia nervosa: How do they interact?
NUTRITION BULLETIN, 49 (4). pp. 513-525. ISSN 1471-9827 (2024)

Dombi Edina; Kovács-Berta Renáta; Dudok Fanni; Baloghné Fűrész Veronika; Várbíró Szabolcs; Németh Gábor: A hangulati állapot változásának prevalenciája az ante- és posztpartum időszakban.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 87 (4). pp. 196-207. ISSN 0025-021X (2024)

Dudok Fanni: Digitális függőség: felelősségteljes médiafogyasztásra nevelés.
In: Média, edukáció, felelősség. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 129-137. (2024) ISBN 9789636480523; 9789636480530

Dudok Fanni: Gamification in sustainability education: Introducing new methodological elements in Teacher training programmes.
In: Felsőoktatási LLL: új kihívások és megoldások – A modellváltás és COVID pandémia hatásai = University Lifelong Learning: New challenges and solutions - impacts of Covid-19 pandemic and model-shifts. MELLearN Egyesület; Pécsi Tudományegyetem, Pécs, pp. 309-314. (2024) ISBN 9789636261450

Dudok Fanni: Tehetséggondozás és speciális készségfejlesztés a médiaoktatásban.
In: Informális tanulás és új tudásformák a 21. században. XXVII. Apáczai-napok Online Tudományos Konferencia tanulmánykötete. Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar, Győr, pp. 161-170. (2024) ISBN 9789637287350

Dudok Fanni: A fenntarthatóság gamifikációja: A fiatalok bevonása az oktatásba interaktív tanulással.
In: Környezeti nevelés a 21. században: Tapasztalatok és jó gyakorlatok. PTE, Pécs, pp. 18-33. (2024) ISBN 9789636262259

Dudok Fanni: Átalakuló munkakörnyezetek. Hogyan használható a gamifikáció a munkahelyi egészségvédelemben?
In: Munka és Innováció. Pécsi Tudományegyetem, Pécs, pp. 121-137. (2024) ISBN 9789636262273

Dudok Fanni; Forrás Ágnes: Stressz a számok mögött: A matematikai szorongás és annak hatása az általános iskolában.
KULTÚRATUDOMÁNYI SZEMLE, 6 (3). pp. 61-77. ISSN 2676-9158 (2024)

E

Erdenezul Uitumen; Tarkó Klára: Health Education Curriculum in Secondary Education of Mongolia.
In: I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy]. BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 15-20. (2024) ISBN 9789634219453

H

Hervé-Lóránth Ervin; Kegyesné Szekeres Erika: Nem értjük, félreértjük, vagy valami más van mögötte?
In: Média, edukáció, felelősség. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 115-125. (2024) ISBN 9789636480523; 9789636480530

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 93-98. ISSN 2060-0623 (2024)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56. pp. 169-188. ISSN 0020-7187 (2024)

J

Jancsák Csaba: Képviselet, érdekképviselet, buliszervezés középfokon (?) : A tanulók vélekedései a diákönkormányzat feladatairól.
In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. OKTATÁSKUTATÓK KÖNYVTÁRA (18.). CHERD-Hungary, CHERD-H, Debrecen, pp. 255-267. (2024) ISBN 9786156012227; 9786156012234

Juhász Valéria: Az olvasástanulást támogató szintezett könyvek típusai: Az Aranyfa-sorozat szintezési jellemzőinek olvasásfejlesztései szempontú vizsgálata.
In: Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban. International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 233-252. (2024) ISBN 9788089691814

Juhász Valéria: Az olvasástanulást támogató szintezett könyvek típusai: Az Aranyfa-sorozat szintezési jellemzőinek olvasásfejlesztései szempontú vizsgálata.
In: Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban. International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 233-252. (2024) ISBN 9788089691814

Juhász Valéria: Az olvasástanulást támogató szintezett könyvek típusai: Az Aranyfa-sorozat szintezési jellemzőinek olvasásfejlesztései szempontú vizsgálata.
In: Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban. International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 233-252. (2024) ISBN 9788089691814

Juhász Valéria: A hallás utáni szövegértés segítésének technikái – kvalitatív elemzés egy mesemondó szövegértést segítő módszertani repertoárjáról.
In: Innováció a kommunikáció oktatásában. A kommunikáció oktatása (16.). Hungarovox Bt., Budapest, pp. 44-55. (2024) ISBN 9789635342013

Juhász Valéria: A képkönyvek, képeskönyvek közös nézegetésének és olvasásának szerepe a beszédfejlődésben és a literációs nevelődésben – fókuszban a közös figyelmi képességgel, a szókincsfejlesztéssel és a nyelvi tudatosággal.
In: Kép(es) a könyv: Tanulmányok a csendeskönyvekről. Gyermekirodalmi Műhely, Budapest, pp. 162-182. (2024) ISBN 9786158130547

Juhász Valéria; Radics Márta: Beszédprodukciót vizsgáló és beszédprodukciós képességet igénylő nyelvi tesztek iskoláskorig.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 127-170. ISSN 2063-9945 (2024)

K

Katona Zsolt; Tarkó Klára; Petrovszki Zita; Győri Ferenc; Vári Beáta; Polcsik Balázs; Berki Tamás: The role of social problem-solving and prosocial behavior in first aid willingness among adolescents in Hungary.
CHILDREN (BASEL), 11 (6). ISSN 2227-9067 (2024)

Kegyesné Szekeres Erika: Nőképek: diszkurzív konstrukciók és retorikai alakzatok.
Szegedi Egyetemi Kiadó – Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged. (2024) ISBN 9789636480349

Kegyesné Szekeres Erika: A kontrasztív nyelvészet és kontrasztív nyelvi gyakorlatok szerepe a magyar, mint idegen nyelv oktatásában: Egy tankönyvelemzés tapasztalatai és néhány javaslat a kontrasztív elemzés gyakorlatához.
In: Pedagógiai gondolkodásunk a konfliktusokkal terhelt világban. International Research Institute s.r.o., Marcelová, pp. 137-148. (2024) ISBN 9788089691814

L

Lippai László Lajos; Szabó-Prievara Dóra Katalin; Osváth Viola; Tarkó Klára: Mental Health Status Questionnaire based on parental observations – A new diagnostic tool in the educational setting.
COGENT EDUCATION, 11 (1). ISSN 2331-186X (2024)

Listiani Listiani; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Audio Feedback in ESL/EFL Writing Contexts: A Review of the Literature.
TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE, 28 (2). ISSN 1072-4303 (2024)

M

Mezei Tímea; Jancsák Csaba: Dél-alföldi roma fiatalok jövőorientációi és értékpreferenciái.
In: Magyarországi roma fiatalok és a NEET/PNEET jelenség. SZKRSZ, Szeged, pp. 81-104. (2024) ISBN 9786155957024; 9786155957031

Molnár Zsolt; Radács Marianna; Gálfi Márta: Fieldwork Integration Into The Primary School Curriculum To Develop Complex Scientific Thinking.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION, 17 (1). pp. 157-175. ISSN 1307-9298 (2024)

N

Nyujtó Diána; Kiss Ádám; Bodosi Balázs; Eördegh Gabriella; Tót Kálmán; Kelemen András; Nagy Attila: Visually evoked local field potential changes in the caudate nucleus are remarkably more frequent in awake, behaving cats than in anaesthetized animals.
PHYSIOLOGY INTERNATIONAL, 111 (1). pp. 47-62. ISSN 2498-602X (2024)

Nóbik Attila: Az iskoláztatás nyelvtana.
In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban. Oktatáskutatók könyvtára (22). Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, pp. 11-24. (2024) ISBN 9786156012272

Nóbik Attila: Néptanítói diskurzusok az iskolai terekről a 20. század elején.
In: Iskolatörténti mozaikok. PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar, Szekszárd, pp. 85-98. (2024) ISBN 9789636262198

Nóbik Attila: Textbooks on History of Education in Hungary since 1990.
In: Bildungsmedien für Erwachsene. Educational Media for Adults. Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn, pp. 141-151. (2024) ISBN 9783781561267; 9783781526709

P

Paizs Melinda Adrienn: Kannabisz használat kriminalizált és dekriminalizált közegben - az állami paternalizmus és a szociológiai valóság viszonya.
DOKTORI MŰHELYTANULMÁNYOK, 2024. pp. 388-401. ISSN 2064-1788 (2024)

Papes-Valach Fanni; Asztalos Andrea: A közösségi média alkalmazási lehetőségei a zenei befogadóvá nevelés során.
PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT, 55 (4). pp. 1-14. ISSN 0133-2767 (2024)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students.
HELIYON, 10 (14). ISSN 2405-8440 (2024)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: What support do international doctoral students claim they need to improve their academic writing in English?
AMPERSAND, 12. ISSN 2215-0390 (2024)

S

Sepp Krisztián; László Anna; Gálfi Márta; Radács Marianna; Mózes Miklós; Hausinger Péter; Pálföldi Regina; Veszelka Médea; Valkusz Zsuzsanna; Molnár Zsolt: Study of endocrine disruptor effects in AVP and OT mediated behavioral and reproductive processes in female rat models.
PHYSIOLOGY & BEHAVIOR, 283. ISSN 0031-9384 (2024)

Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára; Sukhbaatar Batkhand: Mongolian Pastoralist Parents’ Experiences in Managing Their Primary School Children’s Living Arrangements.
THE QUALITATIVE REPORT, 29 (5). pp. 1399-1415. ISSN 1052-0147 (2024)

Szapary Adam; Fehér Gergely; Orbánné Radványi Ildikó; Fejes Éva; Nagy Gabor Daniel; Jancsák Csaba; Horváth Lilla Anita; Banko Zoltan; Berke Gyula; Kapus Krisztián: Problematic usage of the internet among Hungarian elementary school children: a cross-sectional study.
BMC PUBLIC HEALTH, 24 (1). ISSN 1471-2458 (2024)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623 (2024)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623 (2024)

Sántha Gergely; Reinhardt-Varga Emese; Áfra György; Bíró Eszter; Tollár József: Effects of 2 consecutive badminton matches on motor and cognitive abilities among adult elite badminton players: An observational study.
MEDICINE, 103 (52). ISSN 0025-7974 (2024)

T

Tihanyi Balázs; Samu Levente; Koncz István; Hergott Kristóf; Medgyesi Pál; Pálfi György; Szabó Krisztina Ágnes; Kis Luca; Marcsik Antónia; Molnár Erika; Spekker Olga: A glimpse into the past of Hansen's disease – Re-evaluation and comparative analysis of cases with leprosy from the Avar period of the Trans-Tisza region, Hungary.
TUBERCULOSIS, 148. ISSN 1472-9792 (2024)

Z

Zalai Anita: Clara Campoamor (Madrid, 1888 – Lausanne, 1972).
In: Évkönyv 2024 - A nemzetközi munkásmozgalom történetéből. Magyar Lajos Alapítvány, Budapest, pp. 175-182. (2024)

Ú

Újvári Edit: Simon Melinda, Kiadói és nyomdászjelvények Magyarországon 1921–1940, Budapest, OSZK, 2023.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 140 (2). pp. 269-270. ISSN 0025-0171 (2024)

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 17. 19:10:42 CEST.