Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 31 (8).
5159 -5179.
ISSN 1049-4820
(2023)
Liu Yong; Pásztor Attila:
Moderated mediating effects of gender among the components of critical thinking disposition in undergraduate students.
HELIYON, 9 (4).
ISSN 2405-8440
(2023)
Liu Yong; Pásztor Attila:
Survey on the influential demographic factors of Chinese undergraduate students’ critical thinking disposition : Evidence from plausible values.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 50.
ISSN 1871-1871
(2023)
Liu Yong; Pásztor Attila:
Design and validate the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) for undergraduates.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 46.
ISSN 1871-1871
(2022)
Liu Yong; Pásztor Attila:
Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45.
Terjedelem: 21-Azonosító: 101069.
ISSN 1871-1871
(2022)
Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila:
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
ISSN 2079-3200
(2022)
Varga Szilvia; Pásztor Attila; Stekács János:
Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47.
ISSN 2079-3200
(2022)
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő:
Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 71 (9-10).
pp. 42-53.
ISSN 1215-1807
(2021)
Rausch Attila; Pásztor Attila:
Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2).
pp. 5-17.
ISSN 2063-9546
(2021)
Nuutila Katariina; Tapola Anna; Tuominen Heta; Kupiainen Sirkku; Pásztor Attila; Niemivirta Markku:
Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task.
FRONTIERS IN EDUCATION, 5.
ISSN 2504-284X
(2020)
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
A csoportmunkához szükséges képességek vizsgálata: a kollaboratív képességek kérdőív validálása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (3).
pp. 269-296.
ISSN 0025-0260
(2020)
Csapó Benő; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
A kombinatív gondolkodás fejlődése: Egy online felmérés eredményei.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2019.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, pp. 177-185.
(2020)
ISBN 9789634295518; 9789634295525
Csíkos Csaba; Pásztor Attila; Rausch Attila; Szabóné Szitányi Judit:
A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 24-33.
ISSN 0025-0325
(2020)
Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János:
An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 19 (4).
pp. 2322-2334.
ISSN 1305-3515
(2020)
Csapó Benő; Hotulainen Risto; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (3-4).
pp. 5-24.
ISSN 2063-9546
(2019)
Pásztor Attila:
Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 42-54.
ISSN 1215-5233
(2019)
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
Önértékelő kérdőív fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képességet leíró modellek egyikének validálására: a kollaboratív komponens vizsgálata.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2).
pp. 5-21.
ISSN 2063-9546
(2019)
Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János:
A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógép-alapú fejlesztése alsó tagozaton.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8).
pp. 94-106.
ISSN 1215-5233
(2019)
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (1).
pp. 73-102.
ISSN 0025-0260
(2018)
Rausch Attila; Pásztor Attila:
Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten.
In:
Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education.
IGPME, Singapore, pp. 89-96.
(2017)
ISBN 9789811137426
Pásztor Attila:
Tanulói szintű visszacsatolás és fejlesztés: technológiaalapú mérések alkalmazási lehetőségei a mindennapi pedagógiai gyakorlatban.
In:
Az oktatás korproblémái.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 202-212.
(2017)
ISBN 978-963-312-275-4
Fodor Szilvia; Gyarmathy Éva; Klein Balázs; Kovács Kristóf; Kövi Zsuzsanna; Molnár Gyöngyvér; Páskuné Kiss Judit; Pásztor Attila:
A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban.
MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, Budapest.
(2017)
Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Gyenes Tamás; B. Németh Mária:
Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 117-130.
ISSN 1215-5233
(2016)
Magyar Andrea; Pásztor Attila; Pásztor-Kovács Anita; Pluhár Zsuzsa; Molnár Gyöngyvér:
A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2014.
Új kutatások a neveléstudományokban
.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 230-243.
(2015)
ISBN 978-615-5509-17-9
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18.
pp. 32-42.
ISSN 1871-1871
(2015)
Csapó Benő; Pásztor Attila:
A kombinatív képesség fejlődésének mérése online tesztekkel.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 367-385.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet; Pásztor Attila:
A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4).
pp. 383-401.
ISSN 0025-0260
(2015)
Pásztor Attila:
A kreativitás mérésének lehetőségei online tesztkörnyezetben.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 319-339.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila:
A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 239-254.
ISSN 0025-0260
(2015)
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Veres Gábor; B. Németh Mária:
A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 35-116.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Pásztor Attila:
Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (4).
pp. 281-302.
ISSN 0025-0260
(2014)
Pásztor Attila:
Digitális játékok az oktatásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 23 (9).
pp. 37-48.
ISSN 1215-5233
(2013)
Pásztor-Kovács Anita; Magyar Andrea; Hülber László; Pásztor Attila; Tongori Ágota:
Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói.
Iskolakultúra, 23 (11).
pp. 86-100.
ISSN 1215-5233
(2013)
Nagy Zsuzsanna; Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Tóth Edit; Hülber László; Kurucz Katalin:
Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetkép-elemzés és jó gyakorlatok feltérképezése.
Tempus Közalapítvány, Budapest.
(2012)
ISBN 9789638930255
Pásztor Attila:
A tanulás hatása az autóvezetés vizuális kontrolljára.
In:
Szegedi pszichológiai tanulmányok - 2010.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 61-69.
(2010)