Items where Author is " Pásztor Attila"

Number of items: 35.

Pásztor-Kovács Anita and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 31 (8). 5159 -5179. ISSN 1049-4820 (2023)

Liu Yong and Pásztor Attila: Moderated mediating effects of gender among the components of critical thinking disposition in undergraduate students.
HELIYON, 9 (4). ISSN 2405-8440 (2023)

Liu Yong and Pásztor Attila: Survey on the influential demographic factors of Chinese undergraduate students’ critical thinking disposition : Evidence from plausible values.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 50. ISSN 1871-1871 (2023)

Liu Yong and Pásztor Attila: Design and validate the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) for undergraduates.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 46. ISSN 1871-1871 (2022)

Liu Yong and Pásztor Attila: Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45. Terjedelem: 21-Azonosító: 101069. ISSN 1871-1871 (2022)

Pásztor Attila and Magyar Andrea and Pásztor-Kovács Anita and Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). ISSN 2079-3200 (2022)

Varga Szilvia and Pásztor Attila and Stekács János: Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47. ISSN 2079-3200 (2022)

Molnár Gyöngyvér and Pásztor Attila and Kiss Renáta Mária and Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 71 (9-10). pp. 42-53. ISSN 1215-1807 (2021)

Rausch Attila and Pásztor Attila: Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2). pp. 5-17. ISSN 2063-9546 (2021)

Nuutila Katariina and Tapola Anna and Tuominen Heta and Kupiainen Sirkku and Pásztor Attila and Niemivirta Markku: Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task.
FRONTIERS IN EDUCATION, 5. ISSN 2504-284X (2020)

Pásztor-Kovács Anita and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: A csoportmunkához szükséges képességek vizsgálata: a kollaboratív képességek kérdőív validálása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (3). pp. 269-296. ISSN 0025-0260 (2020)

Csapó Benő and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: A kombinatív gondolkodás fejlődése: Egy online felmérés eredményei.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2019. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, pp. 177-185. (2020) ISBN 9789634295518; 9789634295525

Csíkos Csaba and Pásztor Attila and Rausch Attila and Szabóné Szitányi Judit: A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 24-33. ISSN 0025-0325 (2020)

Tánczikné Varga Szilvia and Pásztor Attila and Steklács János: An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 19 (4). pp. 2322-2334. ISSN 1305-3515 (2020)

Csapó Benő and Hotulainen Risto and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (3-4). pp. 5-24. ISSN 2063-9546 (2019)

Pásztor Attila: Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 42-54. ISSN 1215-5233 (2019)

Pásztor-Kovács Anita and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: Önértékelő kérdőív fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képességet leíró modellek egyikének validálására: a kollaboratív komponens vizsgálata.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 5-21. ISSN 2063-9546 (2019)

Tánczikné Varga Szilvia and Pásztor Attila and Steklács János: A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógép-alapú fejlesztése alsó tagozaton.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8). pp. 94-106. ISSN 1215-5233 (2019)

Pásztor-Kovács Anita and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (1). pp. 73-102. ISSN 0025-0260 (2018)

Rausch Attila and Pásztor Attila: Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten.
In: Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. IGPME, Singapore, pp. 89-96. (2017) ISBN 9789811137426

Pásztor Attila: Tanulói szintű visszacsatolás és fejlesztés: technológiaalapú mérések alkalmazási lehetőségei a mindennapi pedagógiai gyakorlatban.
In: Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 202-212. (2017) ISBN 978-963-312-275-4

Fodor Szilvia and Gyarmathy Éva and Klein Balázs and Kovács Kristóf and Kövi Zsuzsanna and Molnár Gyöngyvér and Páskuné Kiss Judit and Pásztor Attila: A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban.
MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, Budapest. (2017)

Korom Erzsébet and Pásztor Attila and Gyenes Tamás and B. Németh Mária: Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 117-130. ISSN 1215-5233 (2016)

Magyar Andrea and Pásztor Attila and Pásztor-Kovács Anita and Pluhár Zsuzsa and Molnár Gyöngyvér: A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2014. Új kutatások a neveléstudományokban . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 230-243. (2015) ISBN 978-615-5509-17-9

Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér and Csapó Benő: Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18. pp. 32-42. ISSN 1871-1871 (2015)

Csapó Benő and Pásztor Attila: A kombinatív képesség fejlődésének mérése online tesztekkel.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 367-385. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Szabó Zsófia Gabriella and Korom Erzsébet and Pásztor Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4). pp. 383-401. ISSN 0025-0260 (2015)

Pásztor Attila: A kreativitás mérésének lehetőségei online tesztkörnyezetben.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 319-339. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Molnár Gyöngyvér and Pásztor Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 239-254. ISSN 0025-0260 (2015)

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet and Korom Erzsébet and Pásztor Attila and Veres Gábor and B. Németh Mária: A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 35-116. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Pásztor Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (4). pp. 281-302. ISSN 0025-0260 (2014)

Pásztor Attila: Digitális játékok az oktatásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 23 (9). pp. 37-48. ISSN 1215-5233 (2013)

Pásztor-Kovács Anita and Magyar Andrea and Hülber László and Pásztor Attila and Tongori Ágota: Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói.
Iskolakultúra, 23 (11). pp. 86-100. ISSN 1215-5233 (2013)

Nagy Zsuzsanna and Pásztor Attila and Hódi Ágnes and Tóth Edit and Hülber László and Kurucz Katalin: Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetkép-elemzés és jó gyakorlatok feltérképezése.
Tempus Közalapítvány, Budapest. (2012) ISBN 9789638930255

Pásztor Attila: A tanulás hatása az autóvezetés vizuális kontrolljára.
In: Szegedi pszichológiai tanulmányok - 2010. Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 61-69. (2010)

This list was generated on 2024. december 5. 10:32:31 CET.