Tételek ahol a Kar/Egység "Juhász Gyula Pedagógusképző Kar" és a mű dátuma "2023"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | S | T | V
Találatok száma: 47.

B

Bodnár Dániel; Jancsák Csaba; Kiss Dávid; Papp Hunor; Ceglédi Tímea: „Olyan kutató vagyok, aki a történetekből szeret tanulni” : Interjú Kozma Tamással.
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 14 (4). pp. 85-94. ISSN 0133-2597 (2023)

Bíró-Balogh Tamás: Kiegészítés egy Csáth-cikkhez. Ismeretlen sorok a fiatal Lukács Györgyről.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 2 (139). pp. 281-284. ISSN 0025-0171 (2023)

D

Dürgő Hajnalka; Szalma Elemér Imre: Az infravörös távérzékelés újszerű használata: lakóházak födémszigetelésének települészszintű vizsgálata.
MAGYAR ENERGETIKA, 30 (3). pp. 2-10. ISSN 1216-8599 (2023)

E

Erdei Tamás: Juhász Valéria – Kegyesné Szekeres Erika (szerk.):Többnyelvűség és oktatás.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 16 (1). pp. 208-213. ISSN 1788-9979 (2023)

F

Feher Andrea; Fejes Eva; Kapus Krisztian; Jancsák Csaba; Nagy Gábor Dániel; Horváth Lilla Anita; Tibold Antal; Fehér Gergely: The association of problematic usage of the internet with burnout, depression, insomnia, and quality of life among Hungarian high school students.
FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH, 11. ISSN 2296-2565 (2023)

Fizel Natasa: Az egészségtan tantárgy megjelenése és szerepe az elemi, a polgári és az általános iskolában (1917-1950).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 46-59. ISSN 1215-5233 (2023)

G

Galacné Kaló Tímea; Szabó-Prievara Dóra Katalin; Mátó Veronika; Tarkó Klára: The Effects of COVID-19 on the Mental Health Condition of Children With Cognitive Disabilities and Their Families in Hungarian Case Study.
In: Disability Welfare Policy in Europe. Emerald Group Publishing Ltd, pp. 57-76. (2023) ISBN 9781803828206; 9781803828190

H

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood. ISSN 0020-7187 (2023)

J

Jancsák Csaba: Három MEFESZ a 20. századi magyar történelemben.
In: Sipos József-emlékkötet. SZTE BTK Középkori és Kora Újkori Magyar Történeti Tanszék, Szeged, pp. 113-124. (2023) ISBN 9789633069622

Juhász Valéria: Írás-olvasás tanulási és elsajátítási képességet előrejelző vizsgálatok Magyarországon.
PARTITÚRA: A SAMBUCUS IRODALOMTUDOMÁNYI TÁRSASÁG FOLYÓIRATA, 18 (2). pp. 51-74. ISSN 1336-7307 (2023)

Juhász Valéria: A szintaktikai tudatosság fogalma, szerepe az olvasásértésben és vizsgálati módszerei.
In: Fenntarthatóság a kommunikáció oktatásában. Hungarovox Bt., Budapest, pp. 75-88. (2023) ISBN 9789635341719

Juhász Valéria; Juhász István: Történethallgatás – hallgatóközpontú történetmesélés – az idegennyelv-tanításban.
In: Többnyelvűség és kutatás. JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged, pp. 33-43. (2023) ISBN 9789636480073; 9789636480080

Juhász Valéria; Juhász István: Történethallgatás – hallgatóközpontú történetmesélés – az idegennyelv-tanításban.
In: Többnyelvűség és kutatás. JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged, pp. 33-43. (2023) ISBN 9789636480073; 9789636480080

Juhász Valéria; Kegyesné Szekeres Erika (szerk.): Többnyelvűség és kutatás : Tanulmánykötet.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged. (2023) ISBN 9789636480073; 9789636480080

K

Kegyesné Szekeres Erika: A „tárgyilagos” érzelemkifejezés stratégiái Anna Waltraud Mitgutsch „Die Züchtigung” című regényében.
PARTITÚRA: A SAMBUCUS IRODALOMTUDOMÁNYI TÁRSASÁG FOLYÓIRATA, 18 (2). pp. 3-18. ISSN 1336-7307 (2023)

Kiss Mária Rita; Fekete Marianna; Nagy Terézia; Petrovszki-Oláh László; Dávid Benjámin (szerk.): Tanulmányok a társadalomról VI.
Tanulmányok a társadalomról (VI.). Szegedi Tudományegyetem Polgáraiért Alapítvány, Szeged. (2023) ISBN 9786150181462; 9786150181479

Kiss Ádám; Huszár Olívia Mária; Bodosi Balázs; Eördegh Gabriella; Tót Kálmán; Nagy Attila; Kelemen András: Automated preprocessing of 64 channel electroenchephalograms recorded by biosemi instruments.
METHODSX, 11. ISSN 2215-0161 (2023)

Kocsis-Fuszkó Zita: Várandósok egészség-magatartása hazai és nemzetközi viszonylatban : Edukációs lehetőségek az egészségnevelés területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 160-166. ISSN 1215-5233 (2023)

Kollányi Zsófia Katalin; Várfi Melinda: Részvételi módszerek az iskolai egészségfejlesztésben : Az érintettek bevonására épülő beavatkozások.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 31-45. ISSN 1215-5233 (2023)

Kovács-Berta Renáta; Andrek Andrea; Dombi Edina: Szexuális funkciózavarok, aktivitás- és érdeklődésváltozás a szülés előtti és utáni időszakban [Sexual dysfunction, activity and interest changes in the antenatal and postnatal period].
ORVOSI HETILAP, 164 (46). pp. 1807-1816. ISSN 0030-6002 (2023)

Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina: Az infertilitás hatása a meddőségben érintett párok szexuális működésére.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (6). pp. 307-313. ISSN 0025-021X (2023)

Kovács-Berta Renáta; Dudok Fanni; Németh Gábor László; Pásztor Norbert; Dombi Edina: A COVID-19 megjelenésének pszichés hatásai, különös tekintettel gravidák mentális egészségére nemzetközi eredmények alapján.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (1). pp. 26-32. ISSN 0025-021X (2023)

L

Lippai László Lajos; Vitrai József: Merre tovább a magyar iskolai egészségfejlesztésben?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 3-20. ISSN 1215-5233 (2023)

M

Mihálka Mária: A kiégés kialakulása és megelőzése.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 111-127. ISSN 1215-5233 (2023)

Molnár Zsolt; Czebe Ádám: A tantárgyi koncentráció szükségessége a testnevelés és a természettudomány tanítása során.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (7). pp. 19-35. ISSN 1215-5233 (2023)

Molnár Zsolt; Gyuris Ágota; Radács Marianna; Nemes Péter; Bátori István; Gálfi Márta: Complex natural science and the challenges of its education in the 21st century.
COGENT EDUCATION, 10 (2). ISSN 2331-186X (2023)

Molnár Zsolt; Miklós Mózes; Radács Marianna; Hausinger Péter; Gálfi Márta; Sepp Krisztián: Magnesium-Dependent ATPase As A Possibility For The Investigation Of Deponating Environmental Loads In A Hepatocyte Model.
In: Proceedings of the 29th International Symposium on Analytical and Environmental Problems. Szegedi Tudományegyetem, Szeged, pp. 229-233. (2023) ISBN 9789633069639

Máté-Tóth András; Nagy Gábor Dániel: Hidden Dynamics of Religion and Human Rights in Central and Eastern Europe.
RELIGIONS, 14 (7). ISSN 2077-1444 (2023)

Mátó Veronika: Közösség- és kapcsolatépítés a pedagógia szempontjából.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 128-133. ISSN 1215-5233 (2023)

N

Nagy Valéria; Nádudvari Gabriella Erika: Egyetemi oktató stíluskommunikációs lehetősége(i).
JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 18 (Különszám). pp. 353-362. ISSN 1788-7593 (2023)

Nóbik Attila: Szempontok az iskolai egészségnevelés történetének értelmezéséhez.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 144-159. ISSN 1215-5233 (2023)

O

Ochieng Peter Juma; Dombi József; Kalmár Tibor; Krész Miklós: A Special Structural Based Weighted Network Approach for the Analysis of Protein Complexes.
APPLIED SCIENCES-BASEL, 13 (11). ISSN 2076-3417 (2023)

Ochieng Peter Juma; Hussain Abrar; Dombi József; Krész Miklós: An efficient weighted network centrality approach for exploring mechanisms of action of the Ruellia herbal formula for treating rheumatoid arthritis.
APPLIED NETWORK SCIENCE, 8 (1). ISSN 2364-8228 (2023)

P

Paulik Edit; Molnár Regina; Zsiros Viktória; Máté Zsuzsanna; Maróti-Nagy Ágnes; Markó-Kucsera Mária; Sisák Anita; Mátó Veronika: A védőoltásokkal kapcsolatos ismeretek és attitűdök orvostanhallgatók körében a COVID–19-pandémia alatt [Knowledge and attitudes about vaccinations among medical students during the COVID–19 pandemic].
ORVOSI HETILAP, 164 (21). pp. 803-810. ISSN 0030-6002 (2023)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis.
HELIYON, 9 (2). ISSN 2405-8440 (2023)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities.
PLOS ONE, 18 (12). ISSN 1932-6203 (2023)

Pósa Gabriella: A rendszeres fizikai aktivitás jelentősége az iskolai színtérben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 134-143. ISSN 1215-5233 (2023)

S

Somogyi Anikó; Kelemen András; Mellár János Zsolt; Mingesz Róbert Zoltán: BBC micro:bittel vezérelt kinematikai mérések kiértékelése MS Excel-bővítménnyel.
In: Infodidact 2022. Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, pp. 281-299. (2023) ISBN 9786158060868

Szabó-Prievara Dóra Katalin; Nádudvari Gabriella Erika: A családi minta fontossága – szülő és gyermek médiahasználata a COVID-19 idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 93-110. ISSN 1215-5233 (2023)

Szabó-Prievara Dóra Katalin; Tarkó Klára: A problémás mértékű internethasználat gyermekek körében – az Internet Addiction Test for Families (IAT-F) magyar nyelvű alkalmazása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 77-92. ISSN 1215-5233 (2023)

Szilárdi Réka; Paizs Melinda Adrienn; Feleky Gábor: Közgazdaságtani modellek a valláskutatásban : Kereslet és kínálat a valláspiacon.
BELVEDERE MERIDIONALE, 35 (4). pp. 124-145. ISSN 1419-0222 (2023)

Sárvári Tünde; Nádudvari Gabriella Erika: Egészségfejlesztés az iskolában : Jó gyakorlatok Németországból.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 60-76. ISSN 1215-5233 (2023)

T

Tarkó Klára; Lippai László Lajos (szerk.): Globális Kihívások - Globális Egészségfejlesztés : Absztraktkötet.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged. (2023) ISBN 9789636480226

Tarkó Klára; Lippai László Lajos: Iskolai egészségfejlesztő szakemberképzés az 1990-es évektől napjainkig.
NÉPEGÉSZSÉGÜGY, 100 (1). pp. 20-27. ISSN 0369-3805 (2023)

Tarkó Klára; Mátó Veronika; Uitumen Erdenezul; Szabó-Prievara Dóra Katalin: HECAT – Az egészségnevelési feladatok (keret)tantervi megjelenésének elemzésére szolgáló eszköz.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (1-2). pp. 21-30. ISSN 1215-5233 (2023)

V

Vitrai József: Cikkismertetés: Mi áll a „skandináv paradoxon” hátterében? Mekkora a szülők iskolázottságának szerepe az egészségegyenlőtlenségekben?
Multidiszciplináris Egészség és Jóllét, 1 (2). pp. 44-49. ISSN 2939-8150 (2023)

Vitrai József; Tarkó Klára (ford.): Cikkismertetés: A rasszizmussal, a szexizmussal, a heteroszexizmussal és a nemi binarizmussal kapcsolatos mérések az egészségméltányosság kutatásában – A strukturális igazságtalanságtól a beépült ártalomig – ökoszociális elemzés (fordítás).
Multidiszciplináris Egészség és Jóllét, 1 (1). pp. 50-80. ISSN 2939-8150 (2023)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 14:00:07 CEST.