Vissza |
Lipták Lilla; Prónay Szabolcs:
A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 57 (Különszám EMOK 1).
pp. 59-68.
ISSN 1219-0349
(2023)
Lipták Lilla; Prónay Szabolcs:
Investigating the effect of external reference prices' representation on consumer behavior with eye tracking method.
CENTRAL EUROPEAN REVIEW FOR ECONOMIC ISSUES / EKONOMICKA REVUE, 25 (2).
pp. 43-52.
ISSN 1212-3951
(2022)
Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Kazár Klára; Lipták Lilla; Rácz Tamás Attila:
Modern teaching methods in action in statistical classes.
STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS, 37 (3).
pp. 899-919.
ISSN 1874-7655
(2021)
Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Rácz Tamás Attila; Lipták Lilla:
Survey of Hungarian High School Students’ Financial Literacy in the Last 10 Years Based on the Econventio Test.
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (2).
pp. 175-194.
ISSN 0031-496X
(2021)
Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Rácz Tamás Attila; Lipták Lilla:
A magyar középiskolások pénzügyi kultúrájának vizsgálata az elmúlt 10 évben Econventio-teszt alapján.
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (2).
pp. 179-198.
ISSN 0031-496X
(2021)
Pető Dalma; Lipták Lilla:
Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata.
In:
Marketing a digitalizáció korában.
Szechenyi Istvan University, Győr, pp. 403-413.
(2020)
ISBN 9786155837760
Lipták Lilla:
Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 54 (3. klsz).
pp. 45-54.
ISSN 1219-0349
(2020)
Pető Dalma; Lipták Lilla:
Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével.
In:
Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája.
University of Pannonia, Veszprém, pp. 118-127.
(2019)
ISBN 9786150058603
Lipták Lilla; Huszár Sándor; Buzás Norbert:
Evési magatartás vizsgálata fiatal felnőttek körében – különös tekintettel az eltérő testsúllyal rendelkező fogyasztói csoportokra.
In:
A hatékony marketing.
Selye János Egyetem, Komárno, pp. 781-792.
(2018)
ISBN 9788081222368
Lipták Lilla:
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior.
E-CONOM, 6 (2).
pp. 46-55.
ISSN 2063-644X
(2017)
Lipták Lilla; Prónay Szabolcs:
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 199-208.
(2017)
ISBN 9789634291466
Lipták Lilla:
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására.
In:
Válogatás a XXXIII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció helyezést elért pályamunkáiból.
Litera oeconomiae
(1).
Szechenyi Istvan University, Győr, pp. 155-175.
(2017)
ISBN 9786155837135
Lukovics Miklós; Imreh-Tóth Mónika; Imreh Szabolcs; Lipták Lilla:
Increasing Regional Embeddedness of the ELI-ALPS Laser Research Centre in the Szeged Region: Opportunities of the University-based Enterprise Development.
In:
ICUBERD 2016 Book of Papers.
University of Pécs, Pécs, pp. 121-135.
(2016)
ISBN 9789636427788