Szerző: " Lipták Lilla"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 13.

Lipták Lilla; Prónay Szabolcs: A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 57 (Különszám EMOK 1). pp. 59-68. ISSN 1219-0349 (2023)

Lipták Lilla; Prónay Szabolcs: Investigating the effect of external reference prices' representation on consumer behavior with eye tracking method.
CENTRAL EUROPEAN REVIEW FOR ECONOMIC ISSUES / EKONOMICKA REVUE, 25 (2). pp. 43-52. ISSN 1212-3951 (2022)

Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Kazár Klára; Lipták Lilla; Rácz Tamás Attila: Modern teaching methods in action in statistical classes.
STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS, 37 (3). pp. 899-919. ISSN 1874-7655 (2021)

Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Rácz Tamás Attila; Lipták Lilla: Survey of Hungarian High School Students’ Financial Literacy in the Last 10 Years Based on the Econventio Test.
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (2). pp. 175-194. ISSN 0031-496X (2021)

Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Rácz Tamás Attila; Lipták Lilla: A magyar középiskolások pénzügyi kultúrájának vizsgálata az elmúlt 10 évben Econventio-teszt alapján.
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (2). pp. 179-198. ISSN 0031-496X (2021)

Pető Dalma; Lipták Lilla: Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata.
In: Marketing a digitalizáció korában. Szechenyi Istvan University, Győr, pp. 403-413. (2020) ISBN 9786155837760

Lipták Lilla: Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 54 (3. klsz). pp. 45-54. ISSN 1219-0349 (2020)

Pető Dalma; Lipták Lilla: Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével.
In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája. University of Pannonia, Veszprém, pp. 118-127. (2019) ISBN 9786150058603

Lipták Lilla; Huszár Sándor; Buzás Norbert: Evési magatartás vizsgálata fiatal felnőttek körében – különös tekintettel az eltérő testsúllyal rendelkező fogyasztói csoportokra.
In: A hatékony marketing. Selye János Egyetem, Komárno, pp. 781-792. (2018) ISBN 9788081222368

Lipták Lilla: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior.
E-CONOM, 6 (2). pp. 46-55. ISSN 2063-644X (2017)

Lipták Lilla; Prónay Szabolcs: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 199-208. (2017) ISBN 9789634291466

Lipták Lilla: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására.
In: Válogatás a XXXIII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció helyezést elért pályamunkáiból. Litera oeconomiae (1). Szechenyi Istvan University, Győr, pp. 155-175. (2017) ISBN 9786155837135

Lukovics Miklós; Imreh-Tóth Mónika; Imreh Szabolcs; Lipták Lilla: Increasing Regional Embeddedness of the ELI-ALPS Laser Research Centre in the Szeged Region: Opportunities of the University-based Enterprise Development.
In: ICUBERD 2016 Book of Papers. University of Pécs, Pécs, pp. 121-135. (2016) ISBN 9789636427788

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 20:59:52 CEST.