A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior

Lipták Lilla: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior.
E-CONOM, 6 (2). pp. 46-55. ISSN 2063-644X (2017)

[thumbnail of Akozossegitagsaghatasaaveganfogyasztokmagatartasara_LiptakL_e-conom_VI2.pdf]
Előnézet
Szöveg
Akozossegitagsaghatasaaveganfogyasztokmagatartasara_LiptakL_e-conom_VI2.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: E-CONOM
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 6
Szám: 2
Oldalak: pp. 46-55
ISSN: 2063-644X
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3340184
DOI azonosító: https://doi.org/10.17836/EC.2017.2.046
Dátum: 2022. Már. 31. 10:56
Utolsó módosítás: 2022. Már. 31. 10:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23899

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben