A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior

Lipták Lilla: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior.
E-CONOM, 6 (2). pp. 46-55. ISSN 2063-644X (2017)

[thumbnail of Akozossegitagsaghatasaaveganfogyasztokmagatartasara_LiptakL_e-conom_VI2.pdf]
Preview
Text
Akozossegitagsaghatasaaveganfogyasztokmagatartasara_LiptakL_e-conom_VI2.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Creators:
Lipták Lilla MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: E-CONOM
Date: 2017
Volume: 6
Number: 2
Page Range: pp. 46-55
ISSN: 2063-644X
Faculty/Unit: Faculty of Economics and Business Administration
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 3340184
DOI azonosító: https://doi.org/10.17836/EC.2017.2.046
Date Deposited: 2022. Mar. 31. 10:56
Last Modified: 2022. Mar. 31. 10:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23899

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year