Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra

Lipták Lilla: Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 54 (3. klsz). pp. 45-54. ISSN 1219-0349 (2020)

[thumbnail of Brandforpresident_Liptak_Lilla.pdf] Text
Brandforpresident_Liptak_Lilla.pdf - Submitted Version

Download (930kB)
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MARKETING ÉS MENEDZSMENT
Date: 2020
Volume: 54
Number: 3. klsz
Page Range: pp. 45-54
ISSN: 1219-0349
Faculty/Unit: Faculty of Economics and Business Administration
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31599490
DOI azonosító: https://doi.org/10.15170/MM.2020.54.KSZ.III.05
Date Deposited: 2022. Mar. 29. 08:32
Last Modified: 2022. Mar. 29. 08:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23883

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year