Szerző: " Jagodics Balázs"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 33.

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION. ISSN 1381-2890 (2024)

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva; Kunos Nóra; Fülöp Márta: Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (3). pp. 329-344. ISSN 0025-0279 (2023)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Is intergroup discrimination triggered by vaccination status? Exploring some social aspects of vaccinations during the COVID-19 pandemic.
JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY, 163 (6). pp. 826-840. ISSN 0022-4545 (2023)

Martos Tamás; Jagodics Balázs; Kőrössy Judit; Szabó Éva: Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen.
CURRENT PSYCHOLOGY, 42. pp. 8051-8065. ISSN 1046-1310 (2023)

Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva: School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students.
SCHOOL MENTAL HEALTH, 15 (1). pp. 90-104. ISSN 1866-2625 (2023)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Student Burnout in Higher Education : A Demand-Resource Model Approach.
Trends in Psychology, 31 (4). pp. 757-776. ISSN 2358-1883 (2023)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1). pp. 3-19. ISSN 0025-0260 (2022)

Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1). pp. 151-162. ISSN 2165-8714 (2022)

Gajdics Janka; Jagodics Balázs: Mobile Phones in Schools: With or Without you? Comparison of Students' Anxiety Level and Class Engagement After Regular and Mobile-Free School Days.
TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING, 27 (4). pp. 1095-1113. ISSN 2211-1662 (2022)

Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 46-56. ISSN 1215-5233 (2022)

Győri Tamás; Jagodics Balázs: Az identitás és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében.
IN MEDIAS RES: FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A MÉDIASZABÁLYOZÁSRÓL, 10 (1). pp. 27-38. ISSN 2063-6253 (2021)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1). pp. 1-22. ISSN 0025-0279 (2021)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (7-8). pp. 28-46. ISSN 1215-5233 (2021)

Kőrössy Judit; Jagodics Balázs; Martos Tamás; Szabó Éva: Faktorok, magyarázatok a sikeres és sikertelen felsőoktatási tanulmányi teljesítmény hátterében: A pszichológiai tényezők szerepe a lemorzsolódásban.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1). pp. 127-156. ISSN 0025-0279 (2021)

Sóki Zoltán; Hallgató Emese; Volosin Márta; Kóródi Kitti; Jagodics Balázs: A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (2). pp. 53-77. ISSN 1419-872X (2021)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Martos Tamás; Kőrössy Judit; Szabó Éva: Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4). pp. 489-505. ISSN 0025-0279 (2020)

Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva: Az iskolai leterheltség és kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell segítségével magyar általános iskolások körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (1). pp. 57-81. ISSN 1419-872X (2020)

Hegyi Ágnes; Jagodics Balázs: Az okostelefon- és YouTube-használat, valamint a serdülők attitűd- és normarendszerének összefüggései az önértékeléssel és a diákok kiégésével.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (12). pp. 59-80. ISSN 1215-5233 (2020)

Jagodics Balázs; Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva: Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (7). pp. 46-60. ISSN 1215-5233 (2020)

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10). pp. 38-52. ISSN 1215-5233 (2020)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (11). pp. 24-43. ISSN 1215-5233 (2020)

Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva; Jagodics Balázs: Középiskolás osztályközösségek normarendszerének longitudinális vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3). pp. 18-34. ISSN 1215-5233 (2020)

Szabó Éva; Bátor Bettina; Bobor Péter; Korláth Petra; Szappanos Csilla; Jagodics Balázs: Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 (2020)

Jagodics Balázs; Varga Ramóna; Szénási Szilvia; Nagy Katalin; Szabó Éva: A leterheltség és a tanulmányi motiváció összefüggése szakgimnáziumi tanulóknál.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3). pp. 35-49. ISSN 1215-5233 (2020)

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 9 (3). 539 -559. ISSN 2062-9605 (2019)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Tipikus viselkedésformák és megítélésük feltárása középiskolás osztályközösségekben a normavizsgálat módszerével.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2019)

Szabó Éva; Litke Márta; Jagodics Balázs: Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata a munkaértékek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (7). pp. 51-63. ISSN 1215-5233 (2018)

Tóth-Király István; Orosz Gábor; Dombi Edina; Jagodics Balázs; Farkas Dávid; Amoura Camille: Cross-cultural comparative examination of the Academic Motivation Scale using exploratory structural equation modeling.
PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, 106. pp. 130-135. ISSN 0191-8869 (2017)

Orosz Gábor; Dombi Edina; Tóth-Király István; Bőthe Beáta; Jagodics Balázs; Zimbardo Philip G.: Academic cheating and time perspective: Cheaters live in the present instead of the future.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 52. pp. 39-45. ISSN 1041-6080 (2016)

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Erőforrások és követelmények: a tanári kiégés munkahelyi tényezőinek komplex vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (11). pp. 3-15. ISSN 1215-5233 (2016)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Job demands versus resources: workplace factors related to teacher's burnout.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4). pp. 377-390. ISSN 1788-2583 (2014)

Jagodics Balázs; Janacsek Karolina; Németh Dezső: Az indirekt beszédaktusok feldolgozásának reakcióidő-méréses vizsgálata.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 33 (4). pp. 253-270. ISSN 0230-0508 (2013)

Jagodics Balázs; Németh Dezső: A stratégiai beszélő elmélete - Az indirekt beszédaktusok használatának pszichológia háttere.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 67 (4). pp. 757-776. ISSN 0025-0279 (2012)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 11:03:24 CEST.