Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 27 (4).
pp. 1835-1853.
ISSN 1381-2890
(2024)
Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva; Kunos Nóra; Fülöp Márta:
Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (3).
pp. 329-344.
ISSN 0025-0279
(2023)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Is intergroup discrimination triggered by vaccination status? Exploring some social aspects of vaccinations during the COVID-19 pandemic.
JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY, 163 (6).
pp. 826-840.
ISSN 0022-4545
(2023)
Martos Tamás; Jagodics Balázs; Kőrössy Judit; Szabó Éva:
Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen.
CURRENT PSYCHOLOGY, 42.
pp. 8051-8065.
ISSN 1046-1310
(2023)
Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva:
School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students.
SCHOOL MENTAL HEALTH, 15 (1).
pp. 90-104.
ISSN 1866-2625
(2023)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Student Burnout in Higher Education : A Demand-Resource Model Approach.
Trends in Psychology, 31 (4).
pp. 757-776.
ISSN 2358-1883
(2023)
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1).
pp. 3-19.
ISSN 0025-0260
(2022)
Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Gajdics Janka; Jagodics Balázs:
Mobile Phones in Schools: With or Without you? Comparison of Students' Anxiety Level and Class Engagement After Regular and Mobile-Free School Days.
TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING, 27 (4).
pp. 1095-1113.
ISSN 2211-1662
(2022)
Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs:
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 46-56.
ISSN 1215-5233
(2022)
Győri Tamás; Jagodics Balázs:
Az identitás és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében.
IN MEDIAS RES: FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A MÉDIASZABÁLYOZÁSRÓL, 10 (1).
pp. 27-38.
ISSN 2063-6253
(2021)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2021)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (7-8).
pp. 28-46.
ISSN 1215-5233
(2021)
Kőrössy Judit; Jagodics Balázs; Martos Tamás; Szabó Éva:
Faktorok, magyarázatok a sikeres és sikertelen felsőoktatási tanulmányi teljesítmény hátterében: A pszichológiai tényezők szerepe a lemorzsolódásban.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1).
pp. 127-156.
ISSN 0025-0279
(2021)
Sóki Zoltán; Hallgató Emese; Volosin Márta; Kóródi Kitti; Jagodics Balázs:
A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (2).
pp. 53-77.
ISSN 1419-872X
(2021)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Martos Tamás; Kőrössy Judit; Szabó Éva:
Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4).
pp. 489-505.
ISSN 0025-0279
(2020)
Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva:
Az iskolai leterheltség és kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell segítségével magyar általános iskolások körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (1).
pp. 57-81.
ISSN 1419-872X
(2020)
Hegyi Ágnes; Jagodics Balázs:
Az okostelefon- és YouTube-használat, valamint a serdülők attitűd- és normarendszerének összefüggései az önértékeléssel és a diákok kiégésével.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (12).
pp. 59-80.
ISSN 1215-5233
(2020)
Jagodics Balázs; Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva:
Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (7).
pp. 46-60.
ISSN 1215-5233
(2020)
Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10).
pp. 38-52.
ISSN 1215-5233
(2020)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (11).
pp. 24-43.
ISSN 1215-5233
(2020)
Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Középiskolás osztályközösségek normarendszerének longitudinális vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3).
pp. 18-34.
ISSN 1215-5233
(2020)
Szabó Éva; Bátor Bettina; Bobor Péter; Korláth Petra; Szappanos Csilla; Jagodics Balázs:
Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3).
pp. 3-17.
ISSN 1215-5233
(2020)
Jagodics Balázs; Varga Ramóna; Szénási Szilvia; Nagy Katalin; Szabó Éva:
A leterheltség és a tanulmányi motiváció összefüggése szakgimnáziumi tanulóknál.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3).
pp. 35-49.
ISSN 1215-5233
(2020)
Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 9 (3).
539 -559.
ISSN 2062-9605
(2019)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Tipikus viselkedésformák és megítélésük feltárása középiskolás osztályközösségekben a normavizsgálat módszerével.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2019)
Szabó Éva; Litke Márta; Jagodics Balázs:
Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata a munkaértékek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (7).
pp. 51-63.
ISSN 1215-5233
(2018)
Tóth-Király István; Orosz Gábor; Dombi Edina; Jagodics Balázs; Farkas Dávid; Amoura Camille:
Cross-cultural comparative examination of the Academic Motivation Scale using exploratory structural equation modeling.
PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, 106.
pp. 130-135.
ISSN 0191-8869
(2017)
Orosz Gábor; Dombi Edina; Tóth-Király István; Bőthe Beáta; Jagodics Balázs; Zimbardo Philip G.:
Academic cheating and time perspective: Cheaters live in the present instead of the future.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 52.
pp. 39-45.
ISSN 1041-6080
(2016)
Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Erőforrások és követelmények: a tanári kiégés munkahelyi tényezőinek komplex vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (11).
pp. 3-15.
ISSN 1215-5233
(2016)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Job demands versus resources: workplace factors related to teacher's burnout.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4).
pp. 377-390.
ISSN 1788-2583
(2014)
Jagodics Balázs; Janacsek Karolina; Németh Dezső:
Az indirekt beszédaktusok feldolgozásának reakcióidő-méréses vizsgálata.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 33 (4).
pp. 253-270.
ISSN 0230-0508
(2013)
Jagodics Balázs; Németh Dezső:
A stratégiai beszélő elmélete - Az indirekt beszédaktusok használatának pszichológia háttere.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 67 (4).
pp. 757-776.
ISSN 0025-0279
(2012)