Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10).
pp. 38-52.
ISSN 1215-5233
(2020)
Előnézet |
Szöveg
Korodi_Szabo_Jagodics_2020_Eszlelttanarienhatekonysag.pdf - Megjelent verzió Download (906kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 30 |
Szám: | 10 |
Oldalak: | pp. 38-52 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 31744421 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.10.38 |
Dátum: | 2020. Dec. 13. 22:14 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 13. 22:14 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20088 |
Actions (login required)
Tétel nézet |