Kóródi Kitti and Jagodics Balázs and Szabó Éva:
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10).
pp. 38-52.
ISSN 1215-5233
(2020)
Preview |
Text
Korodi_Szabo_Jagodics_2020_Eszlelttanarienhatekonysag.pdf - Published Version Download (906kB) | Preview |
Creators: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |||
Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |||
Date: | 2020 | |||
Volume: | 30 | |||
Number: | 10 | |||
Page Range: | pp. 38-52 | |||
ISSN: | 1215-5233 | |||
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | |||
Institution: | University of Szeged (2000-) | |||
Language: | Hungarian | |||
MTMT rekordazonosító: | 31744421 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.10.38 | |||
Date Deposited: | 2020. Dec. 13. 22:14 | |||
Last Modified: | 2020. Dec. 13. 22:14 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20088 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |