Szerző: " Józsa Gabriella"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 7.

Amukune Stephen; Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
International Journal of Early Childhood, 2022 (16 September). pp. 1-18. ISSN 0020-7187 (2022)

Józsa Gabriella; Oo Tun Zaw; Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement.
EDUCATION SCIENCES, 12 (12). ISSN 2227-7102 (2022)

Józsa Gabriella; Karáné Miklós Noémi; Józsa Krisztián: Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról a Covid19 járvány idején.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (2). pp. 169-186. ISSN 2063-9945 (2021)

Józsa Krisztián; Barrett C. Karen; Józsa Gabriella; George Morgan A.: FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3–8 éves gyermekek számára.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3). pp. 111-124. ISSN 2063-9945 (2019)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Az affektív tényezők szerepe a végrehajtó funkcióban : A "meleg" végrehajtó funkció.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 72 (4). pp. 559-577. ISSN 0025-0279 (2017)

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Józsa Gabriella; Kis Noémi; Morgan George A.: Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Fiala Szilvia; Józsa Gabriella: A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: : Egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (1). pp. 19-27. ISSN 2060-0623 (2017)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 15:56:38 CET.