Hetesi Erzsébet:
Megérdemli-e a marketing az empátiát?
In:
Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 82-85.
(2023)
ISBN 9789636261719; 9789636261726
Hetesi Erzsébet; Piller Gábor:
Biztos, hogy a digitalizáció lesz a "Megváltó"?
In:
Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás. Vitairatok a VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 13-17.
(2022)
ISBN 9789636260590
Hetesi Erzsébet; Vizi Noémi:
Investigation of relationship between global citizenship and responsible consumption.
RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES, 7 (2).
pp. 59-67.
ISSN 2340-5813
(2022)
Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, 09 October 2021 (1).
pp. 1-22.
ISSN 1865-1984
(2021)
Rekettye Gábor; Hetesi Erzsébet; Bánsághi Száva; Szerémy Péter:
Starbucks: megőrizhető-e a siker válság idején is?
In:
Nemzetközi menedzsment.
Menedzsment szakkönyvtár
.
Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 447-455.
(2021)
ISBN 9789634546528; 9789634546535
Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Tarjányi Margit Anita:
Hálózati beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben [Conflicts of network embeddedness in health care organisations].
In:
Farkas Ferenc II. Nemzetközi Tudományos Konferencia, 2020.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Pécs, pp. 511-522.
(2020)
ISBN 9789634295860; 9789634295853
Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Tarjányi Margit Anita:
Társadalmi beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben [Conflicts originating caused by social embeddedness in health organizations].
VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (12).
pp. 60-71.
ISSN 0133-0179
(2020)
Simon Judit; Révész Balázs; Mandják Tibor; Szalkai Zsuzsanna; Hetesi Erzsébet:
Construction projects as a vehicle for health care innovation?
In:
The Connectivity of Innovation in the Construction Industry.
Spon research
.
Routledge, Abingdon, New York, pp. 143-172.
(2019)
ISBN 9781351110198
Juhász Zoltán; Hetesi Erzsébet; Buzás Norbert:
A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 53 (3).
pp. 17-31.
ISSN 1219-0349
(2019)
Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
The study-abroad process of international students : Towards a conceptual model.
TÉR-GAZDASÁG-EMBER, 7 (4).
pp. 129-145.
ISSN 2064-1176
(2019)
Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs:
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK Klsz.).
pp. 31-42.
ISSN 1219-0349
(2018)
Hetesi Erzsébet; Kéri Anita:
Miért jönnek Magyarországra és mit várnak tőlünk a külföldi hallgatók? Magyarországon tanuló külföldi hallgatók motivációi és elvárásai.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (1).
pp. 47-65.
ISSN 1219-0349
(2018)
Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs:
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 432-444.
(2017)
ISBN 9789634291466
Almási Anikó; Hetesi Erzsébet:
Siker? Szervezet és szinergia kapcsolata a hazai kis- és középvállalkozásoknál.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 412-421.
(2017)
ISBN 9789634291466
Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet:
A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (EMOK klsz.).
pp. 63-74.
ISSN 1219-0349
(2017)
Hetesi Erzsébet:
A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (1-2).
pp. 68-75.
ISSN 1219-0349
(2017)
Révész Balázs; Hetesi Erzsébet:
A személyes kapcsolatok és az információs technológia szerepe az üzleti piacokon.
In:
Várakozások és gazdasági interakciók.
JATEPress, Szeged, pp. 199-213.
(2017)
ISBN 9789633153482
Hetesi Erzsébet:
Do I See My Partner Differently in Case of a Trouble?
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION, 9 (1).
pp. 35-41.
ISSN 0974-5874
(2016)
Hetesi Erzsébet:
Egyszer volt, hol nem volt... A kultúra menedzserei - egy kísérlet tanulságai.
In:
Sodrásban: képzések, kutatások (1975–2015).
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 45-55.
(2016)
ISBN 9786155455568
Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?
In:
EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 245-255.
(2016)
ISBN 9789634728504
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
Symbolic consumption in the case of brand communities.
SOCIETY AND ECONOMY, 38 (1).
pp. 87-102.
ISSN 1588-9726
(2016)
Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet:
The effect of dynamic relationship capabilities on B2B loyalty.
THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (1).
pp. 79-88.
ISSN 1589-3413
(2016)
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
Márkadöntések.
In:
Bevezetés a marketingbe.
Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 193-216.
(2015)
ISBN 9789630596671
Hetesi Erzsébet; Béla-Csovcsics Andrea:
Volunteering as part of CSR and company support for employee volunteering.
RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES, 3 (3).
pp. 3-14.
ISSN 2340-5813
(2015)
Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Kovács Péter:
A dinamikus együttműködési képesség jellemzői a Dél-Alföldi régióban.
In:
Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek.
SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 144-166.
(2015)
ISBN 9789633063712
Hetesi Erzsébet; Révész Balázs:
"Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország.
(2014)
ISBN 9789633063125
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2).
pp. 33-46.
ISSN 1331-677X
(2012)