Szerző: " Hetesi Erzsébet"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 27.

Hetesi Erzsébet: Megérdemli-e a marketing az empátiát?
In: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 82-85. (2023) ISBN 9789636261719; 9789636261726

Hetesi Erzsébet; Piller Gábor: Biztos, hogy a digitalizáció lesz a "Megváltó"?
In: Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás. Vitairatok a VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 13-17. (2022) ISBN 9789636260590

Hetesi Erzsébet; Vizi Noémi: Investigation of relationship between global citizenship and responsible consumption.
RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES, 7 (2). pp. 59-67. ISSN 2340-5813 (2022)

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, 09 October 2021 (1). pp. 1-22. ISSN 1865-1984 (2021)

Rekettye Gábor; Hetesi Erzsébet; Bánsághi Száva; Szerémy Péter: Starbucks: megőrizhető-e a siker válság idején is?
In: Nemzetközi menedzsment. Menedzsment szakkönyvtár . Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 447-455. (2021) ISBN 9789634546528; 9789634546535

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Tarjányi Margit Anita: Hálózati beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben [Conflicts of network embeddedness in health care organisations].
In: Farkas Ferenc II. Nemzetközi Tudományos Konferencia, 2020. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Pécs, pp. 511-522. (2020) ISBN 9789634295860; 9789634295853

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Tarjányi Margit Anita: Társadalmi beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben [Conflicts originating caused by social embeddedness in health organizations].
VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (12). pp. 60-71. ISSN 0133-0179 (2020)

Simon Judit; Révész Balázs; Mandják Tibor; Szalkai Zsuzsanna; Hetesi Erzsébet: Construction projects as a vehicle for health care innovation?
In: The Connectivity of Innovation in the Construction Industry. Spon research . Routledge, Abingdon, New York, pp. 143-172. (2019) ISBN 9781351110198

Juhász Zoltán; Hetesi Erzsébet; Buzás Norbert: A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 53 (3). pp. 17-31. ISSN 1219-0349 (2019)

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: The study-abroad process of international students : Towards a conceptual model.
TÉR-GAZDASÁG-EMBER, 7 (4). pp. 129-145. ISSN 2064-1176 (2019)

Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK Klsz.). pp. 31-42. ISSN 1219-0349 (2018)

Hetesi Erzsébet; Kéri Anita: Miért jönnek Magyarországra és mit várnak tőlünk a külföldi hallgatók? Magyarországon tanuló külföldi hallgatók motivációi és elvárásai.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (1). pp. 47-65. ISSN 1219-0349 (2018)

Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 432-444. (2017) ISBN 9789634291466

Almási Anikó; Hetesi Erzsébet: Siker? Szervezet és szinergia kapcsolata a hazai kis- és középvállalkozásoknál.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 412-421. (2017) ISBN 9789634291466

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet: A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (EMOK klsz.). pp. 63-74. ISSN 1219-0349 (2017)

Hetesi Erzsébet: A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (1-2). pp. 68-75. ISSN 1219-0349 (2017)

Révész Balázs; Hetesi Erzsébet: A személyes kapcsolatok és az információs technológia szerepe az üzleti piacokon.
In: Várakozások és gazdasági interakciók. JATEPress, Szeged, pp. 199-213. (2017) ISBN 9789633153482

Hetesi Erzsébet: Do I See My Partner Differently in Case of a Trouble?
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION, 9 (1). pp. 35-41. ISSN 0974-5874 (2016)

Hetesi Erzsébet: Egyszer volt, hol nem volt... A kultúra menedzserei - egy kísérlet tanulságai.
In: Sodrásban: képzések, kutatások (1975–2015). Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 45-55. (2016) ISBN 9786155455568

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?
In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 245-255. (2016) ISBN 9789634728504

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: Symbolic consumption in the case of brand communities.
SOCIETY AND ECONOMY, 38 (1). pp. 87-102. ISSN 1588-9726 (2016)

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet: The effect of dynamic relationship capabilities on B2B loyalty.
THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (1). pp. 79-88. ISSN 1589-3413 (2016)

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: Márkadöntések.
In: Bevezetés a marketingbe. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 193-216. (2015) ISBN 9789630596671

Hetesi Erzsébet; Béla-Csovcsics Andrea: Volunteering as part of CSR and company support for employee volunteering.
RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES, 3 (3). pp. 3-14. ISSN 2340-5813 (2015)

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Kovács Péter: A dinamikus együttműködési képesség jellemzői a Dél-Alföldi régióban.
In: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek. SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 144-166. (2015) ISBN 9789633063712

Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 9789633063125

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2). pp. 33-46. ISSN 1331-677X (2012)

A lista elkészítésének dátuma 2024. december 22. 16:31:08 CET.