Szerző: " Csányi Róbert"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 7.

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: Looking beyond students' exploration and learning strategies: The role of test-taking effort in complex problem-solving.
INTELLIGENCE, 109. ISSN 0160-2896 (2025)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: Az önértékelés buktatói: a tesztmegoldási erőfeszítés kérdőíves és logadatalapú elemzése.
SCIENTIA ET SECURITAS, 5 (2). pp. 86-95. ISSN 2732-2688 (2024)

Csányi Róbert; Lőrincz Mónika Mária; Molnár Gyöngyvér: Egy felnőttképzési MOOC-programon részt vevők aktivitási adatainak elemzése.
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 24 (1). pp. 34-55. ISSN 1587-8694 (2024)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: Item- and person-level factors in test-taking disengagement: Multilevel modelling in a low-stakes context.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN, 7. ISSN 2666-3740 (2024)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 106. ISSN 1041-6080 (2023)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1). pp. 44-63. ISSN 1215-5233 (2022)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3). pp. 281-307. ISSN 0025-0260 (2021)

A lista elkészítésének dátuma 2025. december 7. 22:24:32 CET.