Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
Looking beyond students' exploration and learning strategies: The role of test-taking effort in complex problem-solving.
INTELLIGENCE, 109.
ISSN 0160-2896
(2025)
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
Az önértékelés buktatói: a tesztmegoldási erőfeszítés kérdőíves és logadatalapú elemzése.
SCIENTIA ET SECURITAS, 5 (2).
pp. 86-95.
ISSN 2732-2688
(2024)
Csányi Róbert; Lőrincz Mónika Mária; Molnár Gyöngyvér:
Egy felnőttképzési MOOC-programon részt vevők aktivitási adatainak elemzése.
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 24 (1).
pp. 34-55.
ISSN 1587-8694
(2024)
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
Item- and person-level factors in test-taking disengagement: Multilevel modelling in a low-stakes context.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN, 7.
ISSN 2666-3740
(2024)
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 106.
ISSN 1041-6080
(2023)
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1).
pp. 44-63.
ISSN 1215-5233
(2022)
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3).
pp. 281-307.
ISSN 0025-0260
(2021)