Böngészés, Szakterület szerint "05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika)"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | G | J | N | S | W
Találatok száma: 10.

B

Biró Fanni; Csíkos Csaba: Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263. (2021)

G

Győri Tamás; Jagodics Balázs: Az identitás és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében.
IN MEDIAS RES: FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A MÉDIASZABÁLYOZÁSRÓL, 10 (1). pp. 27-38. ISSN 2063-6253 (2021)

Gévayné Janurik Márta; Kis Noémi; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2). pp. 18-42. ISSN 2063-9546 (2021)

J

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1). pp. 1-22. ISSN 0025-0279 (2021)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (7-8). pp. 28-46. ISSN 1215-5233 (2021)

Józsa Krisztián; Pasztendorf Gabriella: Az olvasástanítás eredményessége az iskola kezdő szakaszában a Covid19 időszaka alatt : a pedagógusok és a szülők megítélése.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (2). pp. 131-144. ISSN 2063-9945 (2021)

N

N. Kollár Katalin; Szabó Éva: Az iskolapszichológia és a pszichológiaoktatás szerepe.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (3). pp. 75-97. ISSN 1419-872X (2021)

S

Suherman Suherman; Komarudin Komarudin; Supriadi Nanang: Mathematical creative thinking ability in online learning during the Covid-19 Pandemic: A systematic review.
Online Learning in Educational Research, 1 (2). pp. 75-80. ISSN 2798-2351 (2021)

Suherman Suherman; Lakatos Kristóf; Rakhmawati Muhammad Rosida; Khoiriyah Binti; Komarudin Komarudin: Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning: How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking?
AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, 12 (1). pp. 45-57. ISSN 2089-8703 (2021)

W

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba: Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 25 (1). pp. 52-64. ISSN 1811-7295 (2021)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 17. 10:05:40 CEST.