Vissza |
Biró Fanni; Csíkos Csaba:
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2020.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263.
(2021)
Győri Tamás; Jagodics Balázs:
Az identitás és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében.
IN MEDIAS RES: FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A MÉDIASZABÁLYOZÁSRÓL, 10 (1).
pp. 27-38.
ISSN 2063-6253
(2021)
Gévayné Janurik Márta; Kis Noémi; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2).
pp. 18-42.
ISSN 2063-9546
(2021)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2021)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (7-8).
pp. 28-46.
ISSN 1215-5233
(2021)
Józsa Krisztián; Pasztendorf Gabriella:
Az olvasástanítás eredményessége az iskola kezdő szakaszában a Covid19 időszaka alatt : a pedagógusok és a szülők megítélése.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (2).
pp. 131-144.
ISSN 2063-9945
(2021)
N. Kollár Katalin; Szabó Éva:
Az iskolapszichológia és a pszichológiaoktatás szerepe.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (3).
pp. 75-97.
ISSN 1419-872X
(2021)
Suherman Suherman; Komarudin Komarudin; Supriadi Nanang:
Mathematical creative thinking ability in online learning during the Covid-19 Pandemic: A systematic review.
Online Learning in Educational Research, 1 (2).
pp. 75-80.
ISSN 2798-2351
(2021)
Suherman Suherman; Lakatos Kristóf; Rakhmawati Muhammad Rosida; Khoiriyah Binti; Komarudin Komarudin:
Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning: How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking?
AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, 12 (1).
pp. 45-57.
ISSN 2089-8703
(2021)
Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba:
Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 25 (1).
pp. 52-64.
ISSN 1811-7295
(2021)