Suherman Suherman; Lakatos Kristóf; Rakhmawati Muhammad Rosida; Khoiriyah Binti; Komarudin Komarudin:
Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning: How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking?
AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, 12 (1).
pp. 45-57.
ISSN 2089-8703
(2021)
Előnézet |
Szöveg
CourseReviewHoray-BasedBambooDancinginthe21stCenturyLearningHowCanWeAssessStudentsMCT.pdf - Megjelent verzió Download (533kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 45-57 |
ISSN: | 2089-8703 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32075454 |
Dátum: | 2022. Jún. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 15. 10:15 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24527 |
Actions (login required)
Tétel nézet |