Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning: How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking?

Suherman Suherman; Lakatos Kristóf; Rakhmawati Muhammad Rosida; Khoiriyah Binti; Komarudin Komarudin: Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning: How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking?
AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, 12 (1). pp. 45-57. ISSN 2089-8703 (2021)

[thumbnail of CourseReviewHoray-BasedBambooDancinginthe21stCenturyLearningHowCanWeAssessStudentsMCT.pdf]
Előnézet
Szöveg
CourseReviewHoray-BasedBambooDancinginthe21stCenturyLearningHowCanWeAssessStudentsMCT.pdf - Megjelent verzió

Download (533kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 12
Szám: 1
Oldalak: pp. 45-57
ISSN: 2089-8703
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32075454
Dátum: 2022. Jún. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 15. 10:15
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24527

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben