Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából

Biró Fanni and Csíkos Csaba: Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263. (2021)

[thumbnail of Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf]
Preview
Text
Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf - Published Version

Download (907kB) | Preview
Creators:
Biró Fanni MTMT
Csíkos Csaba MTMT
Item Type: Book Section
Date: 2021
Number of Pages: 18
Page Range: pp. 246-263
Publisher: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete
Place of Publication: Debrecen
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 32535633
Date Deposited: 2022. May. 19. 12:28
Last Modified: 2022. May. 19. 12:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24377

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year