Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából

Biró Fanni; Csíkos Csaba: Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263. (2021)

[thumbnail of Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf]
Előnézet
Szöveg
Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf - Megjelent verzió

Download (907kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2021
Terjedelem: 18
Oldalak: pp. 246-263
Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete
Kiadás helye: Debrecen
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 32535633
Dátum: 2022. Máj. 19. 12:28
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 19. 12:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24377

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben