Biró Fanni and Csíkos Csaba:
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2020.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263.
(2021)
Preview |
Text
Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf - Published Version Download (907kB) | Preview |
Creators: |
|
||
---|---|---|---|
Item Type: | Book Section | ||
Date: | 2021 | ||
Number of Pages: | 18 | ||
Page Range: | pp. 246-263 | ||
Publisher: | Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete | ||
Place of Publication: | Debrecen | ||
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | ||
Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
Language: | Hungarian | ||
MTMT rekordazonosító: | 32535633 | ||
Date Deposited: | 2022. May. 19. 12:28 | ||
Last Modified: | 2022. May. 19. 12:28 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24377 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |