Biró Fanni; Csíkos Csaba:
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2020.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263.
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf - Megjelent verzió Download (907kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Publikáció dátuma: | 2021 |
Terjedelem: | 18 |
Oldalak: | pp. 246-263 |
Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete |
Kiadás helye: | Debrecen |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 32535633 |
Dátum: | 2022. Máj. 19. 12:28 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 12:28 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24377 |
Actions (login required)
Tétel nézet |