Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba:
Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 25 (1).
pp. 52-64.
ISSN 1811-7295
(2021)
Szöveg
AssessingtheSuitabilityoftheAdaptedTeacherAssessmentforLearningQuestionnaireintheKenyanContext.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 25 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 52-64 |
ISSN: | 1811-7295 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31968529 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/18117295.2021.1899490 |
Dátum: | 2022. Máj. 19. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 09:49 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24369 |
Actions (login required)
Tétel nézet |