Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba: Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 25 (1). pp. 52-64. ISSN 1811-7295 (2021)

[thumbnail of AssessingtheSuitabilityoftheAdaptedTeacherAssessmentforLearningQuestionnaireintheKenyanContext.pdf] Szöveg
AssessingtheSuitabilityoftheAdaptedTeacherAssessmentforLearningQuestionnaireintheKenyanContext.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 25
Szám: 1
Oldalak: pp. 52-64
ISSN: 1811-7295
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31968529
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/18117295.2021.1899490
Dátum: 2022. Máj. 19. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 19. 09:49
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24369

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben