Tételek ahol a kar "Bölcsészettudományi Kar" és a mű dátuma 2019

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | G | K | M | S
Találatok száma: 9.

B

Bencsik Orsolya: Kijárások, kisugárzások a vidékből, köztességek (köztes állomások) és nagyvilági állomáskeresések Juhász Erzsébet írásművészetében.
In: Acta Historiae Litterarum Hungaricarum: A Szegedi Tudományegyetem Magyar Irodalmi Tanszékének évkönyve. Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Magyar Nyelvi és Irodalmi Intézet, Finnugor Nyelvtudományi Tanszék, közread, Szeged, Magyarország, pp. 221-241. (2019)

C

Csapó Benő, Fejes József Balázs, Kinyó László, Tóth Edit: Educational achievement in social and international contexts.
In: Hungarian Social Report 2019. Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236. (2019)

G

Gosztolya Gábor, Vincze Veronika, Tóth László, Pákáski Magdolna, Kálmán János, Hoffmann Ildikó: Identifying mild cognitive impairment and mild Alzheimer’s disease based on spontaneous speech using ASR and linguistic features.
COMPUTER SPEECH AND LANGUAGE, 53. pp. 181-197. ISSN 0885-2308 (2019)

K

Kovács András Bálint, Papp-Zipernovszky Orsolya: Causal Understanding in Film Viewing: The Effects of Narrative Structure and Personality Traits.
EMPIRICAL STUDIES OF THE ARTS, 37 (1). pp. 3-31. ISSN 0276-2374 (2019)

Kovács Tamás: Procopius in Hungarian.
HISTOS (Supplement 9). 7.1 -7.10. ISSN 2046-5963 (2019)

M

Martos Tamás, Sallay Viola, Nagymihály Marianna, Gregus Henrietta, Filep Orsolya: Stress and Dyadic Coping in Personal Projects of Couples – A Pattern-Oriented Analysis.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. Azonosító: 400-Terjedelem: 19 p.. ISSN 1664-1078 (2019)

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics.
In: International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom. Springer Nature Switzerland AG, HEIDELBERG, pp. 683-707. (2019) ISBN 9783319971483

S

Sallay Viola, Martos Tamás, Chatfield Sheryl L., Dúll Andrea: Strategies of Dyadic Coping and Self-Regulation in the Family Homes of Chronically Ill Persons: A Qualitative Research Study Using the Emotional Map of the Home Interview Method.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. Azonosító: 403-Terjedelem: 16 p.. ISSN 1664-1078 (2019)

Shaakumeni Simson Ndadaleka, Csapó Benő: Exploring the Factorial Validity of the Beliefs about Nature of Science Questionnaire.
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL, 30 (1). pp. 38-44. ISSN 1450-104X (2019)

A lista elkészítésének dátuma 2019. március 23. 06:16:05 CET.