Item where faculty "Faculty of Arts" and date of item 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: C | F | G | H | J | K | M | N | P | S | W
Number of items: 22.

C

Chang, Edward C., Chang, Olivia D., Martos, Tamás, Sallay, Viola, Zettler, Ingo, Steca, Patrizia, Addario, d', Marco, Boniwell, Ilona, Pop, Alina, Tarragona, Margarita, Slemp, Gavin R., Shin, Ji-eun, Fuente, de la, Amaia, Cardeñoso, Olga: The positive role of hope on the relationship between loneliness and unhappy conditions in Hungarian young adults.
JOURNAL OF POSITIVE PSYCHOLOGY, 14 (6). pp. 724-733. ISSN 1743-9760 (2019)

Csapó, Benő: A jövő elvárásai és a tudás minősége.
In: Az oktatás átalakulása a tudástársadalom és a mesterséges intelligencia korában : XXI. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia. Suliszerviz Oktatási és Szakértői Iroda, Debrecen, pp. 182-192. (2019) ISBN 9786155967016

Csapó, Benő, Hotulainen, Risto, Pásztor, Attila, Molnár, Gyöngyvér: Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (3-4). pp. 5-24. ISSN 2063-9546 (2019)

Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. Terjedelem: 14-Azonosító: 1522. ISSN 1664-1078 (2019)

F

Ferwagner, Péter Ákos: A kurd autonómia kérdése az első világháború után (1918-1922).
MEDITERRÁN VILÁG, 45-46.. pp. 39-47. ISSN 1787-7350 (2019)

G

Glässerné Nagyillés, Anikó: Vallási ábrázolások és népi-nemzeti motívumvilág – „Íme a Szív, amely téged annyira szeret...”.
In: Vallás – nép – művészet. Hungarian Academy of Arts Research lnstitute of ArtTheory and Methodology, Budapest, pp. 65-74. (2019) ISBN 9786155869549

H

Hegyi, Ádám Alex: „A későbbi kor tanúságára”: bácskai református gyülekezetek Szász Károly püspök 1885. évi látogatásának tükrében.
BÁCSORSZÁG - VAJDASÁGI HONISMERETI SZEMLE, 86 (1). p. 109. ISSN 1450-6831 (2019)

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária: Development of hungarian students' reading literacy.
In: Education and Training. Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249. (2019) ISBN 9786155946042

J

Jámbori, Szilvia, Kőrössy, Judit, Szabó, Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 75-94. ISSN 0025-0260 (2019)

K

Kasik, László, Gál, Zita (szerk.): Osztályfőnöki óra: Másképp! : Módszertani segédanyag pedagógusoknak gyakorlatokkal és tématervekkel.
Mozaik Kiadó, Szeged. (2019) ISBN 978 963 697 822 8

Kiss, Renáta Mária, Mokri, Dóra, Csapó, Benő: A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4). pp. 35-54. ISSN 1419-872X (2019)

M

Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. ISSN 1664-1078 (2019)

Monok, István: Fiammetta Sabba, Viaggi tra i libri, Le bibliothece italiane nella letteratura del Grand Tour, Pisa–Roma, Fabrizio Serra, 2018 (Quaderni di „Bibliologia”, 4.).
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 135 (4). pp. 538-539. ISSN 0025-0171 (2019)

Monok, István: Libraries and Renaissance Humanism, the De bibliothecis of Justus Lipsius, by Thomas Hendrickson, Leiden–Boston, Brill, 2017 (Brill’s studies in intellectual history, 265. – Brill’s texts and sources in intellectual history, 20.) XIV, 336 p.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 135 (3). pp. 403-405. ISSN 0025-0171 (2019)

Monok, István: Religiös motivierte Migrationen zwischen dem östlichen Europa und dem deutschen Südwesten vom 16. bis zum 19. Jahrhundert, hrsg. von Christine Absmeier, Matthias Asche, Márta Fata, Annemarie Röder, Anton Schindling, Stuttgart, W. Kohlhammer Verlag, 2018 (Veröffentlichungen der Kommisson für Geschichtliche Landeskunde in Baden-Württemberg, Reihe B, Forschungen, Band 219.).
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 135 (3). pp. 414-417. ISSN 0025-0171 (2019)

Mousa, Mojahed, Molnár, Gyöngyvér: Applying Computer-based Testing in Palestine: Assessing Fourth and Fifth Graders Inductive Reasoning.
Journal of Studies in Education, 9 (3). Terjedelem: 13-Azonosító: 14799. ISSN 2162-6952 (2019)

Mousa, Mojahed, Molnár, Gyöngyvér: The Feasibility of Computer-based Testing in Palestine Among Lower Primary School Students: Assessing Mouse Skills and Inductive Reasoning.
Journal of Studies in Education, 9 (2). Terjedelem: 16-Azonosító: 14517. ISSN 2162-6952 (2019)

N

Náfrádi, Lilla, Papp-Zipernovszky, Orsolya, Schulz, Peter J., Csabai, Márta: Measuring functional health literacy in Hungary: validation of S-TOFHLA and Chew screening questions.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH, 27 (4). pp. 320-325. ISSN 1210-7778 (2019)

P

Pikó, Bettina, Kiss, Hedvig: Dohányzás és okostelefon-függőség fiatalok körében: a motivációk differenciáló szerepe klaszterelemzésben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8). pp. 36-46. ISSN 1215-5233 (2019)

Pusztai, Bertalan, Lipka, Vivien: A turisztikai látványszakralizáció megduplázódása.
NÉPRAJZI LÁTÓHATÁR: A GYÖRFFY ISTVÁN NÉPRAJZI EGYESŰLET FOLYÓIRATA, 28 (3-4). pp. 55-75. ISSN 1215-8097 (2019)

S

Soeharto, Soeharto, Csapó, Benő, Sarimanah, Eri, Dewi, F. I., Sabri, Tahmid: A Review of Students’ Common Misconceptions in Science and Their Diagnostic Assessment Tools.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 8 (2). pp. 247-266. ISSN 2339-1286 (2019)

W

Wittmann, Victoria, Látos, Melinda, Horváth, Zoltán, Simonka, Zsolt, Paszt, Attila, Lázár, György ifj., Csabai, Márta: Emlődaganatos nőbetegek komplex támogató terápiája. Egy pszichológiai intervenciós kutatás előzetes eredményei.
ORVOSI HETILAP, 160 (18). pp. 700-709. ISSN 0030-6002 (2019)

This list was generated on 2021. január 20. 09:19:59 CET.