Jámbori Szilvia and Kőrössy Judit and Szabó Éva:
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 75-94.
ISSN 0025-0260
(2019)
Preview |
Text
Jambori_MPed20191.pdf - Published Version Download (794kB) | Preview |
Item Type: | Journal Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Date: | 2019 |
Volume: | 119 |
Number: | 1 |
Page Range: | pp. 75-94 |
ISSN: | 0025-0260 |
Faculty/Unit: | Faculty of Arts |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
Language: | Hungarian |
MTMT rekordazonosító: | 31143926 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.75 |
Date Deposited: | 2020. Feb. 11. 20:07 |
Last Modified: | 2020. Feb. 11. 20:07 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18239 |
Actions (login required)
View Item |