Jámbori Szilvia and Kőrössy Judit and Szabó Éva:
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 75-94.
ISSN 0025-0260
(2019)
Preview |
Text
Jambori_MPed20191.pdf - Published Version Download (794kB) | Preview |
Creators: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |||
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||
Date: | 2019 | |||
Volume: | 119 | |||
Number: | 1 | |||
Page Range: | pp. 75-94 | |||
ISSN: | 0025-0260 | |||
Faculty/Unit: | Faculty of Arts | |||
Institution: | University of Szeged (2000-) | |||
Language: | Hungarian | |||
MTMT rekordazonosító: | 31143926 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.75 | |||
Date Deposited: | 2020. Feb. 11. 20:07 | |||
Last Modified: | 2020. Feb. 11. 20:07 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18239 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |