A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában

Jámbori Szilvia and Kőrössy Judit and Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 75-94. ISSN 0025-0260 (2019)

[thumbnail of Jambori_MPed20191.pdf]
Preview
Text
Jambori_MPed20191.pdf - Published Version

Download (794kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2019
Volume: 119
Number: 1
Page Range: pp. 75-94
ISSN: 0025-0260
Faculty/Unit: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31143926
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.75
Date Deposited: 2020. Feb. 11. 20:07
Last Modified: 2020. Feb. 11. 20:07
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18239

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year