Szerző: " Wu Hao"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 7.

Zhao Yangyintao; Liu Yong; Wu Hao: Relationships among critical thinking disposition components of Chinese undergraduates: A moderated mediating effect analysis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 124. ISSN 0883-0355 (2024)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Analysing Complex Problem-Solving Strategies from a Cognitive Perspective: The Role of Thinking Skills.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 46. ISSN 2079-3200 (2022)

Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Inductive and combinatorial reasoning in international educational context: assessment, measurement invariance, and latent mean differences.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 23 (2). pp. 297-310. ISSN 1598-1037 (2022)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Logfile analyses of successful and unsuccessful strategy use in complex problem-solving: a cross-national comparison study.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 36 (4). pp. 1009-1032. ISSN 0256-2928 (2021)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY, 8 (5). pp. 381-386. ISSN 2010-3689 (2018)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Interactive problem solving: Assessment and relations to combinatirial and inductive reasoning.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (1). pp. 90-105. ISSN 2247-1537 (2018)

Kambeyo Linus; Wu Hao: A gondolkodási képességek számítógép-alapú mérésének lehetőségei Namíbiában és Kínában.
In: Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 179-189. (2017) ISBN 978-963-312-275-4

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 15:46:04 CET.