Szerző: " Majó-Petri Zoltán"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 9.

Karsai Krisztina; Majó-Petri Zoltán: Hogyan lett milliós nézettségű egy jogász egyetemi tanár a TIKTOK-on?
In: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2023 : Tanulmánykötet. Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, pp. 39-54. (2023) ISBN 9789634905134

Majó-Petri Zoltán; Huszár Sándor: Autonóm járművek, önvezető autók: mit gondol a közönség?
KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE, 70 (1). pp. 66-75. ISSN 0023-4362 (2020)

Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs; Huszár Sándor; Dinya László: Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1). pp. 72-94. ISSN 1587-8694 (2020)

Majó-Petri Zoltán; Németh Zoltán Ádám; Görög Vivien: Munkahelyi mobilitási felmérés: a foglalkoztatás ma már nem a gyárkapunál kezdődik.
In: X. Közlekedéstudományi Konferencia 2020. Győr (Tanulmánykötet). Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék; Közlekedéstudományi Egyesület, Győr, Azonosító: 71-Terjedelem: 12 p. (2020) ISBN 9789638121899

Majó-Petri Zoltán; Makra Norbert: Az érdekegyeztetés és a munkaügyi viták platformja: "munkahelyi ABS és szervezeti légzsákok" egy közlekedési társaságnál.
MUNKAÜGYI SZEMLE ONLINE, 62 (1). pp. 46-53. ISSN 2064-3748 (2019)

Majó-Petri Zoltán; Révész Balázs: Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!
In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája. University of Pannonia, Veszprém, pp. 604-613. (2019) ISBN 9786150058603

Megyeri István; Csirik János; Majó-Petri Zoltán: Utasszámlálás a városi közösségi közlekedésben: mire lehet alkalmas több adat és a „free WiFi”?
In: Közlekedéstudományi Konferencia Győr 2019, 2019.03.21-2019.03.22, Győr.

Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára: The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?
JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE, 14. pp. 102-108. ISSN 2196-9531 (2016)

Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára: A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?
In: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából: Konferencia Kiadvány = Proceedings. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, Magyarország, pp. 211-221. (2015) ISBN 978-963-358-098-1

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 16:14:14 CEST.