Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva:
Implementing Civic Statistics in Business Education: Technology in Small and Large Classrooms.
In:
Statistics for Empowerment and Social Engagement.
Springer International Publishing, Cham, pp. 345-368.
(2022)
ISBN 9783031207471; 9783031207488
Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva:
Seeing Dynamic Data Visualizations in Action: Gapminder Tools.
In:
Statistics for Empowerment and Social Engagement.
Springer International Publishing, Cham, pp. 179-198.
(2022)
ISBN 9783031207471; 9783031207488
Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Kazár Klára; Lipták Lilla; Rácz Tamás Attila:
Modern teaching methods in action in statistical classes.
STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS, 37 (3).
pp. 899-919.
ISSN 1874-7655
(2021)
Prónay Szabolcs; Dinya László; Majó Zoltán; Kazár Klára; Huszár Sándor:
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education].
In:
Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai.
Széchenyi István Egyetem, Győr, pp. 339-346.
(2020)
ISBN 9786155837760
Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs:
Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In: EMAC 2020 Annual Conference, 2020. 05. 26-2020. 05.29., Budapest.
-Azonosító: 60908.
Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs:
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK Klsz.).
pp. 31-42.
ISSN 1219-0349
(2018)
Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs:
Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
In:
A hatékony marketing.
Selye János Egyetem, Komárno, pp. 385-395.
(2018)
ISBN 9788081222368
Kazár Klára; Prónay Szabolcs:
My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (Spec.issue).
pp. 51-59.
ISSN 1219-0349
(2018)
Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva:
Társadalmi, gazdasági hálózatok és a pénzügyi kultúra alkalmazása a statisztika oktatásban.
In:
Ünnepi kötet Dr. Katona Tamás egyetemi tanár 70. születésnapjára.
Acta Universitas Szegediensis - Acta Juridica et Politica
(82).
Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Szeged, pp. 245-251.
(2018)
ISBN 9789633066218
Kazár Klára; Prónay Szabolcs:
Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod : Az énképilleszkedés és a
márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
PTE KTK, Pécs, pp. 320-328.
(2017)
ISBN 9789634291466
Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs:
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 432-444.
(2017)
ISBN 9789634291466
Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára:
The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?
JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE, 14.
pp. 102-108.
ISSN 2196-9531
(2016)
Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára:
A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?
In:
„Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából: Konferencia Kiadvány = Proceedings.
Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, Magyarország, pp. 211-221.
(2015)
ISBN 978-963-358-098-1
Tessényi Judit; Kazár Klára:
Szerencsejáték-vásárlási szokások vizsgálata „prediktív analitika” segítségével.
STATISZTIKAI SZEMLE, 90 (7-8).
pp. 677-695.
ISSN 0039-0690
(2012)