Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva; Kunos Nóra; Fülöp Márta:
Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (3).
pp. 329-344.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szél Erzsébet; Kóródi Kitti; Alessio Gori; Jámbori Szilvia; Szabó Éva:
A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2).
221 -249.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (4).
pp. 483-505.
ISSN 0025-0279
(2022)
Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs:
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 46-56.
ISSN 1215-5233
(2022)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2021)
Sóki Zoltán; Hallgató Emese; Volosin Márta; Kóródi Kitti; Jagodics Balázs:
A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (2).
pp. 53-77.
ISSN 1419-872X
(2021)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Martos Tamás; Kőrössy Judit; Szabó Éva:
Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4).
pp. 489-505.
ISSN 0025-0279
(2020)
Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10).
pp. 38-52.
ISSN 1215-5233
(2020)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (11).
pp. 24-43.
ISSN 1215-5233
(2020)
Kóródi Kitti; Szabó Éva:
A tanulmányi reziliencia értelmezése : kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4).
pp. 527-545.
ISSN 0025-0279
(2019)