Szabó Norbert; Földi Fanni; Oo Tun Zaw; Csizmadia Gábor; Józsa Krisztián:
Musical Genre Preferences among School Students: The Role of the Family Background and Musical Instruments Learning.
Music & Science, 7.
ISSN 2059-2043
(2024)
Kis Orsolya; Földi Fanni; Steklács János:
Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 5 (1).
pp. 70-83.
ISSN 2677-0326
(2023)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Zenei műfajokról alkotott tanulói vélemények.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (3).
pp. 115-143.
ISSN 0025-0260
(2023)
Földi Fanni; Józsa Krisztián:
A Hangszertanulási motiváció kérdőív magyar adaptációja.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 96-109.
ISSN 1215-5233
(2022)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
A szülők motiváló szerepe a hangszertanulásban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (4).
pp. 5-18.
ISSN 2063-9546
(2022)
Földi Fanni; Józsa Krisztián:
A hangszeres zene tanulásában szerepet játszó motivációs tényezők.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (3).
pp. 5-27.
ISSN 2063-9945
(2021)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián:
A szövegértés és a zenei észlelés jellemzői és kapcsolatuk tanulásban akadályozott tanulók körében.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 47 (1).
pp. 1-19.
ISSN 0133-1108
(2019)