Vissza |
Dancs Katinka; Kinyó László:
After 30 transitional years of democracy: How do young people participate in society and evaluate democracy in Hungary?
In:
Reconstructing Democracy and Citizenship Education.
Routledge Publishing, London, pp. 74-90.
(2022)
ISBN 9781003140528
Molnár Gyöngyvér; Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka; Csapó Benő:
Report on ICT in Education in Hungary.
Lecture Notes in Educational Technology, [40].
pp. 173-187.
ISSN 2196-4963
(2020)
Kinyó László; Dancs Katinka; Huszka Noémi:
Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 70 (7-8).
pp. 47-67.
ISSN 1215-1807
(2020)
Dancs Katinka:
5. és 6. évfolyamos tanulók nemzeti szimbólumokkal kapcsolatos ismereteinek jellemzői – egy technológia alapú mérés tanulságai.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3).
pp. 34-53.
ISSN 2063-9546
(2018)
Szabó Éva; Dancs Katinka:
Hungary : Participation crisis, disappointed youths.
In:
Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education.
Routledge, New York (NY), London, pp. 124-140.
(2017)
ISBN 9781138679771
Kinyó László; Dancs Katinka:
7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2).
pp. 93-113.
ISSN 0025-0260
(2015)
Dancs Katinka; Kinyó László:
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 363-382.
ISSN 0025-0260
(2015)
Molnár Edit Katalin; Molnár Gyöngyvér; Dancs Katinka; Dancsó Tünde; Losits Anna Katalin; Korom Erzsébet:
Javaslatok az alsó tagozatos tankönyvek értékelési kritériumainak kidolgozásához.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (5-6).
pp. 68-88.
ISSN 1215-1807
(2014)