Szerző: " Dancs Katinka"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 8.

Dancs Katinka; Kinyó László: After 30 transitional years of democracy: How do young people participate in society and evaluate democracy in Hungary?
In: Reconstructing Democracy and Citizenship Education. Routledge Publishing, London, pp. 74-90. (2022) ISBN 9781003140528

Molnár Gyöngyvér; Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka; Csapó Benő: Report on ICT in Education in Hungary.
Lecture Notes in Educational Technology, [40]. pp. 173-187. ISSN 2196-4963 (2020)

Kinyó László; Dancs Katinka; Huszka Noémi: Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 70 (7-8). pp. 47-67. ISSN 1215-1807 (2020)

Dancs Katinka: 5. és 6. évfolyamos tanulók nemzeti szimbólumokkal kapcsolatos ismereteinek jellemzői – egy technológia alapú mérés tanulságai.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3). pp. 34-53. ISSN 2063-9546 (2018)

Szabó Éva; Dancs Katinka: Hungary : Participation crisis, disappointed youths.
In: Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education. Routledge, New York (NY), London, pp. 124-140. (2017) ISBN 9781138679771

Kinyó László; Dancs Katinka: 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2). pp. 93-113. ISSN 0025-0260 (2015)

Dancs Katinka; Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4). pp. 363-382. ISSN 0025-0260 (2015)

Molnár Edit Katalin; Molnár Gyöngyvér; Dancs Katinka; Dancsó Tünde; Losits Anna Katalin; Korom Erzsébet: Javaslatok az alsó tagozatos tankönyvek értékelési kritériumainak kidolgozásához.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (5-6). pp. 68-88. ISSN 1215-1807 (2014)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 10:01:09 CET.