Vissza |
Badó Zsolt; Józsa Krisztián:
A gimnáziumi felvételi vizsga eredményének és a gimnáziumi tanulás sikerességének kapcsolata.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (1-2).
pp. 39-54.
ISSN 1215-1807
(2017)
Barrett Karen Caplovitz; Józsa Krisztián; Morgan George A.:
New computer-based mastery motivation and executive function tasks for school readiness and school success in 3 to 8 year-old children.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 86-105.
ISSN 2062-9605
(2017)
Hwang Ai-Wen; Wang Jun; Józsa Krisztián; Wang Pei-Jun; Liao Hua-Fang; Morgan George A.:
Cross cultural invariance and comparisons of Hungarian, Chinese, and English-speaking Children leading to the Revised Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18).
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 32-47.
ISSN 2062-9605
(2017)
Józsa Gabriella; Józsa Krisztián:
Az affektív tényezők szerepe a végrehajtó funkcióban : A "meleg" végrehajtó funkció.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 72 (4).
pp. 559-577.
ISSN 0025-0279
(2017)
Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Józsa Gabriella; Kis Noémi; Morgan George A.:
Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 106-126.
ISSN 2062-9605
(2017)
Józsa Krisztián; Kis Noémi; Huang Su-Ying:
Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 158-177.
ISSN 2062-9605
(2017)