Hervé-Lóránth Ervin; Kegyesné Szekeres Erika:
Kultúrakommunikáció és kultúraközvetítés a 21. század elején.
Ludovika Egyetemi Kiadó, Budapest.
(2025)
ISBN 9789635318490
Juhász Valéria:
A számolási képesség előfeltételei, annak nyelvi fejlettséghez kapcsolódó kérdései : A mennyiségreprezentációk és a kezdeti számlálás, számolás jelenléte állatoknál, a számrendszerrel nem rendelkező törzseknél.
KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZÜLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA), 32 (5-6).
pp. 1-7.
ISSN 1335-6445
(2025)
Juhász Valéria:
A számolási képesség fejlődése, az óvodások számolási képességét mérő tesztek, illetve ezek nyelvi fejlettséghez kapcsolódó kérdései.
KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZÜLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA), 32 (7-8).
pp. 1-9.
ISSN 1335-6445
(2025)
Nóbik Attila:
A Pauer–Felméri-vita: Egy elfelejtett fejezet a magyar neveléstudomány korai történetéből.
In:
Pedagógiai összhangzattan. Tanulmányok a 70 éves Pukánszky Béla tiszteletére.
Líceum Kiadó, Eger, pp. 251-262.
(2025)
ISBN 9789634962939
Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
International doctoral students’ socialization into English academic writing proficiency.
HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT, 44 (3).
pp. 705-720.
ISSN 0729-4360
(2025)
(Benyújtva)