Asztalos Andrea:
Correction of Children's Vocal Production Problems.
In:
Teorie a praxe hudebni výchovy VI. [Theory and Pratice of Music Education VI.].
Univerzita Karlova- Pedagogická fakulta, Praha, pp. 63-71.
(2020)
ISBN 9788076031630
Asztalos Andrea:
A gyermekek énekhangképzésének elmélete és gyakorlata.
JATE Press Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9789633154595
Asztalos Andrea:
A zenei képességek fejlődése.
In:
Kortársaink a művészetekben.
JATE Press Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged, pp. 21-30.
(2020)
ISBN 9789633154212
B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit:
IKT-eszközök használata óvodás korban – Egy kérdőív nyílt tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (2).
pp. 32-54.
ISSN 2063-9945
(2020)
Balogh János; Békési József; Dósa György; Epstein Leah; Levin Asaf:
A New Lower Bound for Classic Online Bin Packing.
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, 11926.
pp. 18-28.
ISSN 0302-9743
(2020)
Balogh János; Békési József; Dósa György; Epstein Leah; Levin Asaf:
Online bin packing with cardinality constraints resolved.
JOURNAL OF COMPUTER AND SYSTEM SCIENCES, 112.
pp. 34-49.
ISSN 0022-0000
(2020)
Bartha Miklós; Krész Miklós:
On the König deficiency of zero-reducible graphs.
JOURNAL OF COMBINATORIAL OPTIMIZATION, 39 (1).
pp. 273-292.
ISSN 1382-6905
(2020)
Bene Zoltánné Pusztai Virág:
A látásról és a képekről való gondolkodás változásai a XX. század folyamán.
In:
Művelődés, műveltség, minőség.
Radnóti Szegedi Öröksége Alapítvány, Szeged, Magyarország, pp. 23-33.
(2020)
ISBN 9786158154307
Benkő Zsuzsanna; Tarkó Klára:
Hagyomány és modernitás innovációja egy tradicionális felsőoktatási intézményben: 25 éves az Alkalmazott Egészségtudományi és Egészségfejlesztési Intézet (2020. szeptember 1.) [The Innovation of Tradition and Modernity in a traditional higher education institute: The 25th Anniversary of the Institute of Applied Health Sciences and Health Promotion (1st of September, 2020)].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (3).
pp. 29-38.
ISSN 1786-2434
(2020)
Berki Tamás; Pikó Bettina:
A sportolói identitás és a sport-elköteleződés összefüggései serdülő sportolók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 3 (3).
pp. 17-29.
ISSN 2063-9546
(2020)
Biró Ildikó; Kárpáti Andrea:
An Assessment Tool for Visual Communication Skills: A Case Study of School Children Aged 11-14 = 視覺傳播技能評量工具:11 至 14 歲學童案例研究.
GUO JI YI SHU JIAO YU XUE KAN = THE INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTS EDUCATION, 18 (2).
pp. 84-134.
ISSN 1728-175X
(2020)
Békési József; Nagy Albert:
Combined Vehicle and Driver Scheduling with Fuel Consumption and Parking Constraints: a Case Study.
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA, 17 (7).
pp. 45-65.
ISSN 1785-8860
(2020)
Bóna Judit; Bakti Mária; Kálmán Botond:
A kognitív terhelés hatása a beszédben megjelenő temporális és diszfluens mintákra : A konszekutív tolmácsolás és blattolás bizonyítékai.
TARGET-INTERNATIONAL JOURNAL OF TRANSLATION STUDIES, 32 (3).
pp. 482-506.
ISSN 0924-1884
(2020)
Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet:
Kísérletezős foglalkozások - haladó szint.
In:
Kisiskoláskor.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 121-186.
(2020)
ISBN 9789636978433
Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet:
Kísérletezős foglalkozások - kezdő szint.
In:
Kisiskoláskor.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 55-120.
(2020)
ISBN 9789636978433
Csiszár Imre; Sós Katalin:
Néhány természettudományos alapfogalom szemléletes bemutatása.
In:
Kisiskoláskor.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 187-196.
(2020)
ISBN 9789636978433
Dávid Balázs; Krész Miklós:
Multi-depot bus schedule assignment with parking and maintenance constraints for intercity transportation over a planning period.
TRANSPORTATION LETTERS: THE INTERNATIONAL JOURNAL OF TRANSPORTATION RESEARCH, 12 (1).
pp. 65-75.
ISSN 1942-7867
(2020)
Goldfárthné Veres Edit; Aczél Petra Katalin; Bakonyi László; Chrappán Magdolna; Derényi András; Kerülő Judit; Falus Iván; Halász Gábor; Hámori Ádám; Hauser Zoltán; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Kovács Kristóf; Szabó Éva; Székely Mózes:
Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban.
Oktatási Hivatal, Budapest.
(2020)
Hajdu László; Bóta András; Krész Miklós; Khani Alireza; Gardner Lauren M.:
Discovering the Hidden Community Structure of Public Transportation Networks.
NETWORKS AND SPATIAL ECONOMICS: A JOURNAL OF INFRASTRUCTURE MODELING AND COMPUTATION, 20 (1).
pp. 209-231.
ISSN 1566-113X
(2020)
Hajdu László; Tóth Attila; Krész Miklós:
Graph Coloring based Heuristic for Crew Rostering.
ACTA CYBERNETICA, 24 (4).
pp. 643-661.
ISSN 0324-721X
(2020)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1).
pp. 71-90.
ISSN 0025-0260
(2020)
Jancsák Csaba:
Családtörténetek hiánya, történelemtől elidegenedett nemzedék, új ifjúsági sebezhetőségek és történelemtanítás.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (8).
pp. 1014-1021.
ISSN 0025-0325
(2020)
Jancsák Csaba:
Hungarian University Students' Role in 1956 and the Legacy of 1956 Surviving in Student Bodies after the Change of Regime.
In:
Don’t Be Afraid, Mom! : Student Representation Then And Now: The Review Of 30 Years.
Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Alapítvány, Budapest, pp. 36-48.
(2020)
ISBN 9786156200099
Jancsák Csaba:
Történelmi emlékezet és a család.
In:
Kultúra, közösség és társadalom.
Centre for Social Sciences; Hungarian Sociological Association, Budapest, pp. 141-159.
(2020)
ISBN 9789634180296
Jancsák Csaba:
A hallgatói autonómia és önkormányzatiság formálódása az 1980-as évek végén Magyarországon.
PER ASPERA AD ASTRA: A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM MŰVELŐDÉS- ÉS EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEI, 7 (1).
pp. 56-69.
ISSN 2064-6038
(2020)
Juhász Valéria:
Az új kutatási eredmények beépítése a diszlexiások fejlesztésébe : M. J. Dyslexia – A very short introduction című műve alapján.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 70 (3-4).
pp. 28-45.
ISSN 1215-1807
(2020)
Juhász Valéria:
Fonomimika újratöltve.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 31 (1-3).
pp. 180-182.
ISSN 0866-2495
(2020)
Juhász Valéria:
A beszéd- és értelemgyakorlatok tantárgy célja, tartalma és módszertana Nagy László vezérkönyve alapján.
In:
Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations- und Sprachfähigkeit in der Praxis = Communication and Speech Development in Practice.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged, pp. 82-102.
(2020)
ISBN 9789633067550
Juhász Valéria:
A gamifikáció mint eszközrendszer és motivációs módszer az oktatásban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 8 (2).
pp. 37-51.
ISSN 2063-9546
(2020)
Juhász Valéria; Sulyok Hedvig; Balog Edit; Basch Éva; Csetényi Korinna; Erdei Tamás; Varga Emőke; Sárvári Tünde; Tóthné Aszalai Anett; NEM RÉSZLETEZETT:
Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations- und Sprachfähigkeit in der Praxis = Communication and Speech Development in Practice.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged.
(2020)
ISBN 9789633067550
Juhász Valéria; Radics Márta:
Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.).
pp. 181-193.
ISSN 1589-519X
(2020)
Kelemen András; Katona Bálint; Módra Szilvia; Aigner Zoltán; Sebe István; Zelkó Romána; Kristó Katalin; Regdon Géza (ifj.); Hódi Klára:
Effects of Sucrose Palmitate on the Physico-Chemical and Mucoadhesive Properties of Buccal Films.
MOLECULES, 25.
Azonosító: 5248-Terjedelem: 14 p.
ISSN 1420-3049
(2020)
Kruppa Tamás:
Isten (kényszer)zubbonyban. Vincenzo Lavenia, Dio in uniforme, Cappellani, catechesi cattolica e soldati in età moderna, Bologna, Il Mulino, 2017 könyve kapcsán.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 136 (4).
pp. 360-368.
ISSN 0025-0171
(2020)
Lipták Mónika Zoé; Tarkó Klára:
Health Education - Health Misconceptions - Teacher Training Lessons Learnt from a Hungarian Pilot Study.
European Journal of Education (EJED), 3 (2).
pp. 90-97.
ISSN 2601-8616
(2020)
Lipták Mónika Zoé; Tarkó Klára:
Az egészséggel kapcsolatos naiv elméletek, tévképzetek egy próbamérés tapasztalatai alapján [Naive theories and misconceptions related to health based on a pilot study].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (2).
pp. 74-81.
ISSN 1786-2434
(2020)
Lipták Zoé Mónika; Tarkó Klára:
Hétköznapi egészségfogalom - Tévhitek, naiv elméletek, mítoszok vagy laikus értelmezések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1).
pp. 33-46.
ISSN 0025-0260
(2020)
Miklós Péter:
Hagyomány, népi írók, nemzeti önismeret.
Bálint Sándor Szellemi Örökségéért Alapítvány, Szeged.
(2020)
ISBN 9786156112026
Molnár Andor; Boros-Bálint I.; Deák G. F.; Andrei V. L.; Ardelean V. P.; Simonek J.; Halmová N.; Dobay B.; Nagy Ágnes Virág; Vári Beáta; Orbán Kornélia; Fintor Cs.; Ocskó T.; Szász R.; Győri Ferenc; Alattyányi I.; Csetreki R.:
Does the gross motor development of romanian and hungarian 6 – 7-year-old children depend on the degree of obesity? (First phase of a longitudinal study).
In:
Proceedings of ICU 2019 : The 5th International Conference of the Universitaria Consortium. Education for Health and Performance.
Editografica, Bologna, pp. 211-2016.
(2020)
ISBN 9788887729627
Prievara Dóra Katalin:
Cikkismertetés: Live 5-2-1-0, azaz a gyermekkori elhízás megelőzése rendszerszintű gondolkodással és közösségek bevonásával.
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (1).
pp. 57-58.
ISSN 1786-2434
(2020)
Pusztai Virág:
Televíziós műsorkészítés.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9786155946219
Pusztai Virág:
Vizualitás és média.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9786155946288
Pósa Gabriella; Farkasinszky D.; Margithazi T.; Nagy Edit:
The measurable parameters of balance trainings in case of young healthy adults: Improved balance confidence or better postural stability? A pilot study.
DEVELOPMENTS IN HEALTH SCIENCES, 3 (4).
pp. 94-101.
ISSN 2630-9378
(2020)
Radák Zsolt; Suzuki Katsuhiko; Pósa Anikó; Petrovszki Zita; Koltai Erika; Boldogh István:
The systemic role of SIRT1 in exercise mediated adaptation.
REDOX BIOLOGY, 35.
Terjedelem: 7-Azonosító: 101467.
ISSN 2213-2317
(2020)
Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea:
Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 11-23.
ISSN 0025-0325
(2020)
Tarkó Klára:
Cikkismertetés: Tényleg 10.000 lépést kell tennünk naponta az egészségünkért? [Article review: Do we really need to take 10,000 steps a day for our health?].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (4).
pp. 81-82.
ISSN 1786-2434
(2020)
Tarkó Klára:
Nemi egyenjogúság, normák és egészség [Article review: Gender Equality, Norms, and Health].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (2).
pp. 102-104.
ISSN 1786-2434
(2020)
Tuska Tünde; Rágyanszki György:
Slovenské inšpirácie z Čívu : 36. interdisciplinárny výskumný tábor Výskumného ústavu Slovákov v Maďarsku.
Vyskumny ústav Slovákov v Madarsku (VÚSM), Békešská Čaba.
(2020)
ISBN 9786155330186
Ujj Dániel; Aczél Petra; Chrappán Magdolna; Derényi András; Falus Iván; Halász Gábor; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Szabó Éva; Szabó-Tóth Kinga; Székely Mózes; Makkai László; Tóthné Kerülő Judit:
A kompetenciamérés értelmezési keretei.
Oktatási Hivatal, Budapest.
(2020)
Urbanik Tímea:
Az óvodáskori olvasóvá nevelés kommunikációs módjai.
In:
Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations- und Sprachfähigkeit in der Praxis = Communication and Speech Development in Practice.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged, pp. 196-210.
(2020)
ISBN 9789633067550
Urbanik Tímea:
A mese új platformja: az interaktív könyv.
KÖNYV KÖNYVTÁR KÖNYVTÁROS, 29 (7--8.).
pp. 81-85.
ISSN 1216-6804
(2020)
Varga Ildikó; Boda Krisztina; Finta Regina; Petrovszki Zita:
A zene hatása a futásteljesítményre és a pulzusmegnyugvásra – előtanulmány.
MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE, 21 (4(86)).
pp. 62-69.
ISSN 1586-5428
(2020)
Zalai Anita:
Migrációs folyamatok a jelenkori Spanyolország történetében.
KÜLÜGYI MŰHELY, 2020 (1).
pp. 273-292.
ISSN 2677-0288
(2020)