Tételek ahol a Kar/Egység "Juhász Gyula Pedagógusképző Kar" és a mű dátuma "2020"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | G | H | J | K | L | M | P | R | S | T | U | V | Z
Találatok száma: 48.

A

Asztalos Andrea: Correction of Children's Vocal Production Problems.
In: Teorie a praxe hudebni výchovy VI. [Theory and Pratice of Music Education VI.]. Univerzita Karlova- Pedagogická fakulta, Praha, pp. 63-71. (2020) ISBN 9788076031630

Asztalos Andrea: A gyermekek énekhangképzésének elmélete és gyakorlata.
JATE Press Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged. (2020) ISBN 9789633154595

Asztalos Andrea: A zenei képességek fejlődése.
In: Kortársaink a művészetekben. JATE Press Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged, pp. 21-30. (2020) ISBN 9789633154212

B

Balogh János; Békési József; Dósa György; Epstein Leah; Levin Asaf: A New Lower Bound for Classic Online Bin Packing.
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, 11926. pp. 18-28. ISSN 0302-9743 (2020)

Balogh János; Békési József; Dósa György; Epstein Leah; Levin Asaf: Online bin packing with cardinality constraints resolved.
JOURNAL OF COMPUTER AND SYSTEM SCIENCES, 112. pp. 34-49. ISSN 0022-0000 (2020)

Bartha Miklós; Krész Miklós: On the König deficiency of zero-reducible graphs.
JOURNAL OF COMBINATORIAL OPTIMIZATION, 39 (1). pp. 273-292. ISSN 1382-6905 (2020)

Bene Zoltánné Pusztai Virág: A látásról és a képekről való gondolkodás változásai a XX. század folyamán.
In: Művelődés, műveltség, minőség. Radnóti Szegedi Öröksége Alapítvány, Szeged, Magyarország, pp. 23-33. (2020) ISBN 9786158154307

Benkő Zsuzsanna; Tarkó Klára: Hagyomány és modernitás innovációja egy tradicionális felsőoktatási intézményben: 25 éves az Alkalmazott Egészségtudományi és Egészségfejlesztési Intézet (2020. szeptember 1.) [The Innovation of Tradition and Modernity in a traditional higher education institute: The 25th Anniversary of the Institute of Applied Health Sciences and Health Promotion (1st of September, 2020)].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (3). pp. 29-38. ISSN 1786-2434 (2020)

Berki Tamás; Pikó Bettina: A sportolói identitás és a sport-elköteleződés összefüggései serdülő sportolók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 3 (3). pp. 17-29. ISSN 2063-9546 (2020)

Biró Ildikó; Kárpáti Andrea: An Assessment Tool for Visual Communication Skills: A Case Study of School Children Aged 11-14 = 視覺傳播技能評量工具:11 至 14 歲學童案例研究.
GUO JI YI SHU JIAO YU XUE KAN = THE INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTS EDUCATION, 18 (2). pp. 84-134. ISSN 1728-175X (2020)

Békési József; Nagy Albert: Combined Vehicle and Driver Scheduling with Fuel Consumption and Parking Constraints: a Case Study.
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA, 17 (7). pp. 45-65. ISSN 1785-8860 (2020)

C

Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet: Kísérletezős foglalkozások - haladó szint.
In: Kisiskoláskor. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 121-186. (2020) ISBN 9789636978433

Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet: Kísérletezős foglalkozások - kezdő szint.
In: Kisiskoláskor. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 55-120. (2020) ISBN 9789636978433

Csiszár Imre; Sós Katalin: Néhány természettudományos alapfogalom szemléletes bemutatása.
In: Kisiskoláskor. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 187-196. (2020) ISBN 9789636978433

D

Dávid Balázs; Krész Miklós: Multi-depot bus schedule assignment with parking and maintenance constraints for intercity transportation over a planning period.
TRANSPORTATION LETTERS: THE INTERNATIONAL JOURNAL OF TRANSPORTATION RESEARCH, 12 (1). pp. 65-75. ISSN 1942-7867 (2020)

G

Goldfárthné Veres Edit; Aczél Petra Katalin; Bakonyi László; Chrappán Magdolna; Derényi András; Kerülő Judit; Falus Iván; Halász Gábor; Hámori Ádám; Hauser Zoltán; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Kovács Kristóf; Szabó Éva; Székely Mózes (szerk.): Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban.
Oktatási Hivatal, Budapest. (2020)

H

Hajdu László; Bóta András; Krész Miklós; Khani Alireza; Gardner Lauren M.: Discovering the Hidden Community Structure of Public Transportation Networks.
NETWORKS AND SPATIAL ECONOMICS: A JOURNAL OF INFRASTRUCTURE MODELING AND COMPUTATION, 20 (1). pp. 209-231. ISSN 1566-113X (2020)

Hajdu László; Tóth Attila; Krész Miklós: Graph Coloring based Heuristic for Crew Rostering.
ACTA CYBERNETICA, 24 (4). pp. 643-661. ISSN 0324-721X (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1). pp. 71-90. ISSN 0025-0260 (2020)

J

Jancsák Csaba: Családtörténetek hiánya, történelemtől elidegenedett nemzedék, új ifjúsági sebezhetőségek és történelemtanítás.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (8). pp. 1014-1021. ISSN 0025-0325 (2020)

Jancsák Csaba: Hungarian University Students' Role in 1956 and the Legacy of 1956 Surviving in Student Bodies after the Change of Regime.
In: Don’t Be Afraid, Mom! : Student Representation Then And Now: The Review Of 30 Years. Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Alapítvány, Budapest, pp. 36-48. (2020) ISBN 9786156200099

Jancsák Csaba: Történelmi emlékezet és a család.
In: Kultúra, közösség és társadalom. Centre for Social Sciences; Hungarian Sociological Association, Budapest, pp. 141-159. (2020) ISBN 9789634180296

Jancsák Csaba: A hallgatói autonómia és önkormányzatiság formálódása az 1980-as évek végén Magyarországon.
PER ASPERA AD ASTRA: A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM MŰVELŐDÉS- ÉS EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEI, 7 (1). pp. 56-69. ISSN 2064-6038 (2020)

Juhász Valéria: Az új kutatási eredmények beépítése a diszlexiások fejlesztésébe : M. J. Dyslexia – A very short introduction című műve alapján.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 70 (3-4). pp. 28-45. ISSN 1215-1807 (2020)

Juhász Valéria: Fonomimika újratöltve.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 31 (1-3). pp. 180-182. ISSN 0866-2495 (2020)

Juhász Valéria: A beszéd- és értelemgyakorlatok tantárgy célja, tartalma és módszertana Nagy László vezérkönyve alapján.
In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations- und Sprachfähigkeit in der Praxis = Communication and Speech Development in Practice. SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged, pp. 82-102. (2020) ISBN 9789633067550

Juhász Valéria: A gamifikáció mint eszközrendszer és motivációs módszer az oktatásban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 8 (2). pp. 37-51. ISSN 2063-9546 (2020)

Juhász Valéria; Sulyok Hedvig; Balog Edit; Basch Éva; Csetényi Korinna; Erdei Tamás; Varga Emőke; Sárvári Tünde; Tóthné Aszalai Anett; NEM RÉSZLETEZETT (szerk.): Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations- und Sprachfähigkeit in der Praxis = Communication and Speech Development in Practice.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged. (2020) ISBN 9789633067550

Juhász Valéria; Radics Márta: Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.). pp. 181-193. ISSN 1589-519X (2020)

K

Kelemen András; Katona Bálint; Módra Szilvia; Aigner Zoltán; Sebe István; Zelkó Romána; Kristó Katalin; Regdon Géza (ifj.); Hódi Klára: Effects of Sucrose Palmitate on the Physico-Chemical and Mucoadhesive Properties of Buccal Films.
MOLECULES, 25. Azonosító: 5248-Terjedelem: 14 p. ISSN 1420-3049 (2020)

Kruppa Tamás: Isten (kényszer)zubbonyban. Vincenzo Lavenia, Dio in uniforme, Cappellani, catechesi cattolica e soldati in età moderna, Bologna, Il Mulino, 2017 könyve kapcsán.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 136 (4). pp. 360-368. ISSN 0025-0171 (2020)

L

Lipták Mónika Zoé; Tarkó Klára: Az egészséggel kapcsolatos naiv elméletek, tévképzetek egy próbamérés tapasztalatai alapján [Naive theories and misconceptions related to health based on a pilot study].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (2). pp. 74-81. ISSN 1786-2434 (2020)

Lipták Zoé Mónika; Tarkó Klára: Hétköznapi egészségfogalom - Tévhitek, naiv elméletek, mítoszok vagy laikus értelmezések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1). pp. 33-46. ISSN 0025-0260 (2020)

M

Molnár Andor; Boros-Bálint I.; Deák G. F.; Andrei V. L.; Ardelean V. P.; Simonek J.; Halmová N.; Dobay B.; Nagy Ágnes Virág; Vári Beáta; Orbán Kornélia; Fintor Cs.; Ocskó T.; Szász R.; Győri Ferenc; Alattyányi I.; Csetreki R.: Does the gross motor development of romanian and hungarian 6 – 7-year-old children depend on the degree of obesity? (First phase of a longitudinal study).
In: Proceedings of ICU 2019 : The 5th International Conference of the Universitaria Consortium. Education for Health and Performance. Editografica, Bologna, pp. 211-2016. (2020) ISBN 9788887729627

P

Prievara Dóra Katalin: Cikkismertetés: Live 5-2-1-0, azaz a gyermekkori elhízás megelőzése rendszerszintű gondolkodással és közösségek bevonásával.
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (1). pp. 57-58. ISSN 1786-2434 (2020)

Pusztai Virág: Televíziós műsorkészítés.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged. (2020) ISBN 9786155946219

Pusztai Virág: Vizualitás és média.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged. (2020) ISBN 9786155946288

Pósa Gabriella; Farkasinszky D.; Margithazi T.; Nagy Edit: The measurable parameters of balance trainings in case of young healthy adults: Improved balance confidence or better postural stability? A pilot study.
DEVELOPMENTS IN HEALTH SCIENCES, 3 (4). pp. 94-101. ISSN 2630-9378 (2020)

R

Radák Zsolt; Suzuki Katsuhiko; Pósa Anikó; Petrovszki Zita; Koltai Erika; Boldogh István: The systemic role of SIRT1 in exercise mediated adaptation.
REDOX BIOLOGY, 35. Terjedelem: 7-Azonosító: 101467. ISSN 2213-2317 (2020)

S

Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 11-23. ISSN 0025-0325 (2020)

T

Tarkó Klára: Cikkismertetés: Tényleg 10.000 lépést kell tennünk naponta az egészségünkért? [Article review: Do we really need to take 10,000 steps a day for our health?].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (4). pp. 81-82. ISSN 1786-2434 (2020)

Tarkó Klára: Nemi egyenjogúság, normák és egészség [Article review: Gender Equality, Norms, and Health].
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 61 (2). pp. 102-104. ISSN 1786-2434 (2020)

Tuska Tünde; Rágyanszki György: Slovenské inšpirácie z Čívu : 36. interdisciplinárny výskumný tábor Výskumného ústavu Slovákov v Maďarsku.
Vyskumny ústav Slovákov v Madarsku (VÚSM), Békešská Čaba. (2020) ISBN 9786155330186

U

Ujj Dániel; Aczél Petra; Chrappán Magdolna; Derényi András; Falus Iván; Halász Gábor; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Szabó Éva; Szabó-Tóth Kinga; Székely Mózes; Makkai László; Tóthné Kerülő Judit (szerk.): A kompetenciamérés értelmezési keretei.
Oktatási Hivatal, Budapest. (2020)

Urbanik Tímea: Az óvodáskori olvasóvá nevelés kommunikációs módjai.
In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations- und Sprachfähigkeit in der Praxis = Communication and Speech Development in Practice. SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged, pp. 196-210. (2020) ISBN 9789633067550

Urbanik Tímea: A mese új platformja: az interaktív könyv.
KÖNYV KÖNYVTÁR KÖNYVTÁROS, 29 (7--8.). pp. 81-85. ISSN 1216-6804 (2020)

V

Varga Ildikó; Boda Krisztina; Finta Regina; Petrovszki Zita: A zene hatása a futásteljesítményre és a pulzusmegnyugvásra – előtanulmány.
MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE, 21 (4(86)). pp. 62-69. ISSN 1586-5428 (2020)

Z

Zalai Anita: Migrációs folyamatok a jelenkori Spanyolország történetében.
KÜLÜGYI MŰHELY, 2020 (1). pp. 273-292. ISSN 2677-0288 (2020)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 12:13:33 CET.