Szerző: " Kazár Klára"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 11.

Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Implementing Civic Statistics in Business Education: Technology in Small and Large Classrooms.
In: Statistics for Empowerment and Social Engagement. Springer International Publishing, Cham, pp. 345-368. (2022) ISBN 9783031207471; 9783031207488

Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Seeing Dynamic Data Visualizations in Action: Gapminder Tools.
In: Statistics for Empowerment and Social Engagement. Springer International Publishing, Cham, pp. 179-198. (2022) ISBN 9783031207471; 9783031207488

Kovács Péter; Kuruczleki Éva; Kazár Klára; Lipták Lilla; Rácz Tamás Attila: Modern teaching methods in action in statistical classes.
STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS, 37 (3). pp. 899-919. ISSN 1874-7655 (2021)

Prónay Szabolcs; Dinya László; Majó Zoltán; Kazár Klára; Huszár Sándor: Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education].
In: Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai. Széchenyi István Egyetem, Győr, pp. 339-346. (2020) ISBN 9786155837760

Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs: Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In: EMAC 2020 Annual Conference, 2020. 05. 26-2020. 05.29., Budapest. -Azonosító: 60908.

Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs: Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
In: A hatékony marketing. Selye János Egyetem, Komárno, pp. 385-395. (2018) ISBN 9788081222368

Kazár Klára; Prónay Szabolcs: My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (Spec.issue). pp. 51-59. ISSN 1219-0349 (2018)

Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Társadalmi, gazdasági hálózatok és a pénzügyi kultúra alkalmazása a statisztika oktatásban.
In: Ünnepi kötet Dr. Katona Tamás egyetemi tanár 70. születésnapjára. Acta Universitas Szegediensis - Acta Juridica et Politica (82). Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Szeged, pp. 245-251. (2018) ISBN 9789633066218

Kazár Klára; Prónay Szabolcs: Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod : Az énképilleszkedés és a márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. PTE KTK, Pécs, pp. 320-328. (2017) ISBN 9789634291466

Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára: The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?
JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE, 14. pp. 102-108. ISSN 2196-9531 (2016)

Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára: A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?
In: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából: Konferencia Kiadvány = Proceedings. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, Magyarország, pp. 211-221. (2015) ISBN 978-963-358-098-1

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 20:35:22 CEST.