Szerző: " Kóródi Kitti"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 11.

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva; Kunos Nóra; Fülöp Márta: Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (3). pp. 329-344. ISSN 0025-0279 (2023)

Szél Erzsébet; Kóródi Kitti; Alessio Gori; Jámbori Szilvia; Szabó Éva: A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2). 221 -249. ISSN 0025-0279 (2023)

Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1). pp. 151-162. ISSN 2165-8714 (2022)

Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Szabó Éva: A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (4). pp. 483-505. ISSN 0025-0279 (2022)

Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 46-56. ISSN 1215-5233 (2022)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1). pp. 1-22. ISSN 0025-0279 (2021)

Sóki Zoltán; Hallgató Emese; Volosin Márta; Kóródi Kitti; Jagodics Balázs: A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (2). pp. 53-77. ISSN 1419-872X (2021)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Martos Tamás; Kőrössy Judit; Szabó Éva: Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4). pp. 489-505. ISSN 0025-0279 (2020)

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10). pp. 38-52. ISSN 1215-5233 (2020)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (11). pp. 24-43. ISSN 1215-5233 (2020)

Kóródi Kitti; Szabó Éva: A tanulmányi reziliencia értelmezése : kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4). pp. 527-545. ISSN 0025-0279 (2019)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 02:50:15 CEST.