Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, 09 October 2021 (1).
pp. 1-22.
ISSN 1865-1984
(2021)
Juhász Zoltán; Hetesi Erzsébet; Buzás Norbert:
A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 53 (3).
pp. 17-31.
ISSN 1219-0349
(2019)
Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?
In:
EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 245-255.
(2016)
ISBN 9789634728504
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
Symbolic consumption in the case of brand communities.
SOCIETY AND ECONOMY, 38 (1).
pp. 87-102.
ISSN 1588-9726
(2016)
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
Márkadöntések.
In:
Bevezetés a marketingbe.
Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 193-216.
(2015)
ISBN 9789630596671
Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Kovács Péter:
A dinamikus együttműködési képesség jellemzői a Dél-Alföldi régióban.
In:
Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek.
SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 144-166.
(2015)
ISBN 9789633063712
Hetesi Erzsébet; Révész Balázs:
"Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország.
(2014)
ISBN 9789633063125
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2).
pp. 33-46.
ISSN 1331-677X
(2012)