Szerző: " Hetesi Erzsébet"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 8.

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, 09 October 2021 (1). pp. 1-22. ISSN 1865-1984 (2021)

Juhász Zoltán; Hetesi Erzsébet; Buzás Norbert: A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 53 (3). pp. 17-31. ISSN 1219-0349 (2019)

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?
In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 245-255. (2016) ISBN 9789634728504

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: Symbolic consumption in the case of brand communities.
SOCIETY AND ECONOMY, 38 (1). pp. 87-102. ISSN 1588-9726 (2016)

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: Márkadöntések.
In: Bevezetés a marketingbe. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 193-216. (2015) ISBN 9789630596671

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet; Kovács Péter: A dinamikus együttműködési képesség jellemzői a Dél-Alföldi régióban.
In: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek. SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 144-166. (2015) ISBN 9789633063712

Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 9789633063125

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2). pp. 33-46. ISSN 1331-677X (2012)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 8. 16:57:26 CEST.