Vissza |
Prónay Szabolcs; Majó Petri Zoltán; Dinya László; Huszár Sándor:
Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education.
International Journal of Technology Enhanced Learning, 15 (2).
pp. 123-142.
ISSN 1753-5255
(2023)
Prónay Szabolcs; Dinya László; Majó Zoltán; Kazár Klára; Huszár Sándor:
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education].
In:
Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai.
Széchenyi István Egyetem, Győr, pp. 339-346.
(2020)
ISBN 9786155837760
Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs; Huszár Sándor; Dinya László:
Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude
of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1).
pp. 72-94.
ISSN 1587-8694
(2020)