![]() | Up a level |
Dancs, Katinka:
5. és 6. évfolyamos tanulók nemzeti szimbólumokkal kapcsolatos ismereteinek jellemzői – egy technológia alapú mérés tanulságai.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3).
pp. 34-53.
ISSN 2063-9546
(2018)
Szabó, Éva, Dancs, Katinka:
Hungary : Participation crisis, disappointed youths.
In:
Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education.
Routledge, New York (NY), London, pp. 124-140.
(2017)
ISBN 9781138679771
Kinyó, László, Dancs, Katinka:
7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2).
pp. 93-113.
ISSN 0025-0260
(2015)
Dancs, Katinka, Kinyó, László:
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 363-382.
ISSN 0025-0260
(2015)