Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition

Csíkos Csaba: Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition.
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS, 91 (1). pp. 123-139. ISSN 0013-1954 (2016)

[thumbnail of authorspersonalcopy_10.1007_s10649-015-9658-3.pdf]
Előnézet
Szöveg
authorspersonalcopy_10.1007_s10649-015-9658-3.pdf - Megjelent verzió

Download (536kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 91
Szám: 1
Oldalak: pp. 123-139
ISSN: 0013-1954
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2960120
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10649-015-9658-3
Dátum: 2022. Máj. 19. 10:44
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 19. 10:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24372
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben