Csíkos Csaba:
Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition.
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS, 91 (1).
pp. 123-139.
ISSN 0013-1954
(2016)
Előnézet |
Szöveg
authorspersonalcopy_10.1007_s10649-015-9658-3.pdf - Megjelent verzió Download (536kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 91 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 123-139 |
ISSN: | 0013-1954 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 2960120 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10649-015-9658-3 |
Dátum: | 2022. Máj. 19. 10:44 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 10:44 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24372 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |