The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire

Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor: The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire.
In: I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy]. BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 21-24. (2024) ISBN 9789634219453

[thumbnail of 34737001_cimlap_tartalom.pdf] Szöveg
34737001_cimlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék

Download (1MB)
[thumbnail of Pengetal2024.pdf] Szöveg
Pengetal2024.pdf - Megjelent verzió

Download (546kB)
Szerző azonosítók:
Peng Diya MTMT
Fejes József Balázs MTMT
Vígh Tibor MTMT
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2024
Oldalak: pp. 21-24
ISBN: 9789634219453
Kiadó: BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék
Kiadás helye: Budapest
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34737001
Dátum: 2024. Már. 14. 13:11
Utolsó módosítás: 2024. Már. 14. 13:11
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29856

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...