Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire.
In:
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy].
BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 21-24.
(2024)
ISBN 9789634219453
![]() |
Szöveg
34737001_cimlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék Download (1MB) |
![]() |
Szöveg
Pengetal2024.pdf - Megjelent verzió Download (546kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Könyv része | |||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||
Oldalak: | pp. 21-24 | |||
ISBN: | 9789634219453 | |||
Kiadó: | BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék | |||
Kiadás helye: | Budapest | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34737001 | |||
Dátum: | 2024. Már. 14. 13:11 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 14. 13:11 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29856 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |