Vissza |
B. Németh Mária:
A természettudományos tudás változása 1999 és 2010 között a 7. évfolyamon.
In:
Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése: tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9. (szerk. Molnár Gyöngyvér - Korom Erzsébet).
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország, pp. 11-30.
(2013)
ISBN 978-963-19-7494-2
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco.
Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf.
(Kéziratban)
Hülber László; Molnár Gyöngyvér:
Papír és számítógép alapú tesztelés nagymintás összehasonlító vizsgálata matematika területén, 1-6. évfolyamon.
Magyar Pedagógia, 113 (4).
pp. 243-263.
ISSN 0025-0260
(2013)
Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér:
Az osztályok és iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen.
In:
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.) A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató hallgatói mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 71-86.
(2013)