Zsolnai Anikó; Kasik László:
Short research report : Coping strategies in Hungarian school-age children.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 14 (2).
pp. 88-92.
ISSN 2073-7629
(2022)
Józsa Krisztián; D. Molnár Éva; Zsolnai Anikó:
Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 47-55.
ISSN 0025-0325
(2020)
Kasik László; Fejes József Balázs; Guti Kornél; Gáspár Csaba; Zsolnai Anikó:
Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, 33 (1).
pp. 86-101.
ISSN 0885-6257
(2018)
Kasik László; Gál Zita; Havlikné Rácz Andrea; Kasik László; Özvegy Judit; Szabó Éva; Zsolnai Anikó:
Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében.
Mozaik Kiadó és Oktatási Stúdió, Szeged.
(2017)
ISBN 9789636978037
Zsolnai Anikó; Kasik László:
Új kutatások a neveléstudományokban 2016: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged.
(2017)
ISBN 978-963-306-567-9
Zsolnai Anikó; Kasik László:
Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence.
In:
Open Spaces for Interactions and Learning Diversities.
Sense Publishers, pp. 121-126.
(2016)
ISBN 978946300338-4
Zsolnai Anikó; Kasik László:
Online testing of Hungarian children's prosocial behavior.
International Journal of School and Educational Psychology, 5 (2).
pp. 65-73.
ISSN 2168-3603
(2016)
Kasik László; Gáspár Csaba; Guti Kornél; Zsolnai Anikó:
Relationship between Social Problem-Solving, Anxiety and Empathy among Adolescents in Hungarian Context.
In:
Problem-solving.
Nova Science Publishers Inc.; Nova Publishers, New York, pp. 177-196.
(2016)
ISBN 9781634855136
Zsolnai Anikó; Kasik László:
A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia : Szeged, 2016. november 17-19 : program és absztraktkötet.
MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged.
(2016)
ISBN 9789633065136
Zsolnai Anikó; Kasik László:
Az együttműködő viselkedés és az alapérzelem-felismerés online vizsgálata.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, Magyarország, pp. 71-95.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Csapó Benő; Zsolnai Anikó:
Bevezetés.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 9-11.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Zsolnai Anikó; Kasik László; Braunitzer Gábor:
Coping strategies at the ages 8, 10 and 12.
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 35 (1).
pp. 73-92.
ISSN 0144-3410
(2015)
Csapó Benő; Zsolnai Anikó:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Zsolnai Anikó; Kasik László:
Functioning of social skills from middle childhood to early adolescence in Hungary.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 6 (2).
pp. 54-68.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2014)
Zsolnai Anikó; Kinyó László; Jámbori Szilvia:
Szocializáció, szociális viselkedés, személyiségfejlõdés.
In:
Mérlegen a magyar iskola. (Szerkesztette: Csapó Benő).
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 327-365.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Csapó Benő; Zsolnai Anikó:
Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
(2011)
ISBN 978-963-19-7160-6