Short research report : Coping strategies in Hungarian school-age children

Zsolnai Anikó; Kasik László: Short research report : Coping strategies in Hungarian school-age children.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 14 (2). pp. 88-92. ISSN 2073-7629 (2022)

[thumbnail of v14i2rr1.pdf] Szöveg
v14i2rr1.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (2MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 14
Szám: 2
Oldalak: pp. 88-92
ISSN: 2073-7629
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33288466
DOI azonosító: https://doi.org/10.56300/HJDW1407
Dátum: 2022. Dec. 01. 22:53
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 01. 22:53
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25677

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben