Zsolnai Anikó; Kasik László:
Short research report : Coping strategies in Hungarian school-age children.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 14 (2).
pp. 88-92.
ISSN 2073-7629
(2022)
Szöveg
v14i2rr1.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (2MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 14 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 88-92 |
ISSN: | 2073-7629 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33288466 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.56300/HJDW1407 |
Dátum: | 2022. Dec. 01. 22:53 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 01. 22:53 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25677 |
Actions (login required)
Tétel nézet |