Józsa Krisztián and Amukune Stephen and Zentai Gabriella and Barrett Karen Caplovitz:
School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66.
ISSN 2079-3200
(2022)
Zentai Gabriella and Hajduné Holló Katalin and Józsa Krisztián:
Új mérőeszközök a gondolkodás vizsgálatára 4–8 éves korban.
In:
Innováció, kutatás, pedagógusok.
Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, pp. 175-189.
(2018)
ISBN 9786155657054; 9786155657061; 9786150011561
Szenczi Beáta and Vígh Tibor and Szekeres Ágota and Zentai Gabriella:
Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2016.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 142-169.
(2017)
ISBN 978-963-306-567-9
Hajduné Holló Katalin and Zentai Gabriella and Józsa Krisztián:
A kombinatív gondolkodás óvodai fejlesztésének módszerei.
In:
A tanulás új útjai.
Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, pp. 102-117.
(2017)
ISBN 9786155657016
Józsa Krisztián and Zentai Gabriella:
Gondolkodást fejlesztünk? – Hogyan tegyük?
TANÍTÓ, 53 (8).
pp. 27-30.
ISSN 0496-8387
(2015)
Fazekasné Fenyvesi Margit and Zentai Gabriella and Józsa Krisztián:
A beszédhanghallás fejlesztése tanulásban akadályozott gyermekek esetében.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2014.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debrecen, pp. 119-130.
(2015)
ISBN 9786155509179