Yihan Liu; Cuong Tran Van; Oo Tun Zaw; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Content Adaptation, Validation, and User Experience of the Music Island App for Chinese Elementary Music Education.
EDUCATIONAL PROCESS: INTERNATIONAL JOURNAL, 19 (1).
ISSN 2147-0901
(2025)
Kovács T. Katalin; Gévayné Janurik Márta; Oo Tun Zaw; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Mastery Motivation, Mastery Pleasure, and Self-Concept in Singing of Students in Specialized and Non-Specialized Music Classes.
EDUCATION SCIENCES, 15 (2).
ISSN 2227-7102
(2025)
Yihan Liu; Cuong Tran Van; Tormáné Kiss Bernadett; Oo Tun Zaw; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
The Use and Effectiveness of Digital Tools in Elementary Music Education: A Systematic Review.
MUSIC & SCIENCE, 8.
pp. 1-23.
ISSN 2059-2043
(2025)
Kovács T. Katalin; Józsa Krisztián; Szabó Norbert; Gévayné Janurik Márta:
Az ének-zene tagozatos és a normál tanterv szerint tanulók éneklési képességének összehasonlító vizsgálata.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 22 (2).
pp. 40-55.
ISSN 1589-519X
(2024)
Kovács T. Katalin; Szabó Norbert; Józsa Krisztián; Gévayné Janurik Márta:
Az éneklési képesség keresztmetszeti vizsgálata általános iskolás tanulók körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 124 (2).
pp. 111-142.
ISSN 0025-0260
(2024)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Oo Tun Zaw; Csizmadia Gábor; Józsa Krisztián:
Motivation in Learning Musical Instruments: The Role of Parents, Teachers, and Friends.
MUSIC & SCIENCE, 7.
pp. 1-15.
ISSN 2059-2043
(2024)
Szabó Norbert; Földi Fanni; Oo Tun Zaw; Csizmadia Gábor; Józsa Krisztián:
Musical Genre Preferences among School Students: The Role of the Family Background and Musical Instruments Learning.
Music & Science, 7.
ISSN 2059-2043
(2024)
Amukune Stephen; Barrett Karen Caplovitz; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Development and Application of FOCUS App for Assessment of Approaches to Learning in 3–8-Year-Old Children in Kenya: A Design-Based Research Approach.
International Journal of Early Childhood, 55.
pp. 69-87.
ISSN 0020-7187
(2023)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Hangszertanulási motivációt támogató stratégiák tanárok és tanárjelöltek szemszögéből.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (2).
pp. 5-18.
ISSN 1589-519X
(2023)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Zenei műfajokról alkotott tanulói vélemények.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (3).
pp. 115-143.
ISSN 0025-0260
(2023)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
A szülők motiváló szerepe a hangszertanulásban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (4).
pp. 5-18.
ISSN 2063-9546
(2022)
Gévayné Janurik Márta; Kis Noémi; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2).
pp. 18-42.
ISSN 2063-9546
(2021)
Szabó Norbert; Józsa Krisztián; Gévayné Janurik Márta:
Digitális eszközök használata az ének-zene órán : Első osztályos tanulókkal folytatott kísérlet eredményei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (1).
pp. 47-84.
ISSN 0025-0260
(2021)
Szabó Norbert; Gévayné Janurik Márta; Blahut Szabolcs; Szakálos Mátyás:
Zenei képességek mérése digitális környezetben. Egy saját fejlesztésű mérőeszköz bemutatása.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (3).
pp. 44-56.
ISSN 2063-9945
(2021)
Gévayné Janurik Márta; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
A zenei énkép jellemzői és összefüggése a zenei képességekkel hetedik osztályosok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (2).
pp. 171-200.
ISSN 0025-0260
(2020)
Földi Fanni; Szabó Norbert; Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián:
A szövegértés és a zenei észlelés jellemzői és kapcsolatuk tanulásban akadályozott tanulók körében.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 47 (1).
pp. 1-19.
ISSN 0133-1108
(2019)