Jovanović Veljko; Adams Sabirah; Al Banna Md. Hasan; Aritio‐Solana Rebeca; Aryanto Christ Billy; Avsec Andreja; Bakhshi Ali; Bender Michael; Berjot Sophie; Betancourth Zambrano Sonia; Brajša‐Žganec Andreja; Broche‐Pérez Yunier; Buzea Carmen; Jámbori Szilvia; Szél Erzsébet; et al.:
Adolescent self‐construal across cultures: Measurement invariance of the Aspects of Identity Questionnaire‐IV in 30 countries.
JOURNAL OF RESEARCH ON ADOLESCENCE, 35 (2).
ISSN 1050-8392
(2025)
Szél Erzsébet; Bodó-Varga Zsófia; Számadó Petra; Varró-Horváth Diána; Kóródi Kitti:
Az Episztemikus Bizalom, Bizalmatlanság és Hiszékenység Kérdőív (ETMCQ) magyar változata serdülő mintán [Hungarian validation of the Epistemic Trust, Mistrust and Credulity Questionnaire (ETMCQ) among adolescents].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 80 (2).
pp. 202-223.
ISSN 0025-0279
(2025)
Szamosi Éva; Sindulár Szabina Erika; Ambrus Aliz; Fekete Andrea; Boda Márton; Szél Erzsébet:
Bántalmazott és traumatizált gyermekek terápiája a Komplex Integratív Gyermekterápia szemléletében.
SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA, 18 (2).
pp. 90-111.
ISSN 1785-3990
(2025)
Fercsák Norbert; Szél Erzsébet:
Érzelmi intelligenciával a poszttraumás növekedés felé serdülőkorban.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 26 (2).
pp. 153-184.
ISSN 1419-872X
(2024)
Szél Erzsébet; Szabó Éva:
Time Perspective, Mentalization and Percieved Social Support among Young Adults.
In:
Tudomány: út a világ megismeréséhez.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 166-182.
(2023)
ISBN 9789636150945
Szél Erzsébet; Kóródi Kitti; Alessio Gori; Jámbori Szilvia; Szabó Éva:
A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2).
221 -249.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A mentalizáció, a reziliencia és a problémaviselkedés kapcsolati beágyazottsága serdülőkorban: vizsgálatok a Reflektív Funkció Kérdőív (RFQ-H) magyar változatával.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (4).
pp. 483-505.
ISSN 0025-0279
(2022)
Szél Erzsébet:
Mentalizáció a gyászmunkában.
IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA, 10 (2).
pp. 32-45.
ISSN 2062-5383
(2021)
Szél Erzsébet:
Élet-mese: a mentalizáció és az élményfeldolgozás kapcsolata mesékben.
In:
Tabu a gyermekirodalomban.
Magyar Gyermekirodalmi Intézet Kft., Budapest, pp. 111-119.
(2021)
ISBN 9786158130530
Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A serdülőkori mentalizáció vizsgálata : A reflektív funkció kérdőív magyar változatának (RFQ-H) pszichometriai jellemzői.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (3).
pp. 55-76.
ISSN 1419-872X
(2021)
Szél Erzsébet:
Határon innen és túl: Pszichoterápiás szemlélet az iskolapszichológus munkájában.
PSZICHOTERÁPIA, 28 (1).
pp. 12-19.
ISSN 1216-6170
(2019)