Szél Erzsébet and Kóródi Kitti and Alessio Gori and Jámbori Szilvia and Szabó Éva:
A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2).
221 -249.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szél Erzsébet and Szabó Éva:
A mentalizáció, a reziliencia és a problémaviselkedés kapcsolati beágyazottsága serdülőkorban: vizsgálatok a Reflektív Funkció Kérdőív (RFQ-H) magyar változatával.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szabó Éva and Kóródi Kitti and Szél Erzsébet and Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Kóródi Kitti and Szél Erzsébet and Szabó Éva:
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (4).
pp. 483-505.
ISSN 0025-0279
(2022)
Szél Erzsébet:
Mentalizáció a gyászmunkában.
IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA, 10 (2).
pp. 32-45.
ISSN 2062-5383
(2021)
Szél Erzsébet and Szabó Éva:
A serdülőkori mentalizáció vizsgálata : A reflektív funkció kérdőív magyar változatának (RFQ-H) pszichometriai jellemzői.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (3).
pp. 55-76.
ISSN 1419-872X
(2021)