Vissza |
Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila:
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
ISSN 2079-3200
(2022)
Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila:
A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 3-26.
ISSN 1215-5233
(2022)
Rausch Attila; Pásztor Attila:
Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2).
pp. 5-17.
ISSN 2063-9546
(2021)
Csíkos Csaba; Pásztor Attila; Rausch Attila; Szabóné Szitányi Judit:
A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 24-33.
ISSN 0025-0325
(2020)
Rausch Attila; Pásztor Attila:
Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten.
In:
Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education.
IGPME, Singapore, pp. 89-96.
(2017)
ISBN 9789811137426
Rausch Attila:
Korai számolási készségek online mérése első évfolyamos tanulók körében.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2016.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 193-208.
(2017)
ISBN 978-963-306-567-9
Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea:
Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 183-213.
ISSN 0025-0260
(2015)
Lőrincz András; Molnár Gyöngyvér; László A Jeni; Tősér Zoltán; Rausch Attila; Cohn Jeffrey F; Csapó Benő:
Towards entertaining and efficient educational games.
In: NIPS 2013 Data Driven Education, 2013.12.05-2013.12.10, Lake Tahoe (CA).
lorinczetal.