Szerző: " Rausch Attila"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 8.

Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). ISSN 2079-3200 (2022)

Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 3-26. ISSN 1215-5233 (2022)

Rausch Attila; Pásztor Attila: Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2). pp. 5-17. ISSN 2063-9546 (2021)

Csíkos Csaba; Pásztor Attila; Rausch Attila; Szabóné Szitányi Judit: A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 24-33. ISSN 0025-0325 (2020)

Rausch Attila; Pásztor Attila: Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten.
In: Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. IGPME, Singapore, pp. 89-96. (2017) ISBN 9789811137426

Rausch Attila: Korai számolási készségek online mérése első évfolyamos tanulók körében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 193-208. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 183-213. ISSN 0025-0260 (2015)

Lőrincz András; Molnár Gyöngyvér; László A Jeni; Tősér Zoltán; Rausch Attila; Cohn Jeffrey F; Csapó Benő: Towards entertaining and efficient educational games.
In: NIPS 2013 Data Driven Education, 2013.12.05-2013.12.10, Lake Tahoe (CA). lorinczetal.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 10:52:31 CET.