Tary Blanka; Molnár Edit Katalin:
A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 57-75.
ISSN 1215-5233
(2022)
Molnár Gyöngyvér; Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka; Csapó Benő:
Report on ICT in Education in Hungary.
Lecture Notes in Educational Technology, [40].
pp. 173-187.
ISSN 2196-4963
(2020)
Purevjav Davaajav; Molnár Edit Katalin:
Teachers' perception of effects of in-service training on their teaching and on their students learning.
EDUCATIONAL RESEARCH (ULANBATOR), 9 (137).
pp. 43-51.
ISSN 2415-3559
(2017)
Purevjav Davaajav; Molnár Edit Katalin:
Teachers' perception of effects of in-service training on their teaching and on their students' learning.
EDUCATIONAL RESEARCH (ULANBATOR), 137 (9).
pp. 43-51.
ISSN 2415-3559
(2017)
Purevjav Davaajav; Molnár Edit Katalin; Orosoo Oyuntungalag:
Teachers’ problem behaviours.
SETGEL SUDLAL onol-arga züin setgüül, 3.
pp. 30-39.
ISSN 2663-6301
(2017)
Molnár Edit Katalin:
A tanári tervezés tanulásának és tanításának vizsgálata.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 65 (11-12).
pp. 92-106.
ISSN 1215-1807
(2015)
Molnár Edit Katalin; Molnár Gyöngyvér; Dancs Katinka; Dancsó Tünde; Losits Anna Katalin; Korom Erzsébet:
Javaslatok az alsó tagozatos tankönyvek értékelési kritériumainak kidolgozásához.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (5-6).
pp. 68-88.
ISSN 1215-1807
(2014)
Kinyó László; Molnár Edit Katalin:
Történelem és társadalomismeret, állampolgári kompetenciák.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, pp. 289-326.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Kárpáti Andrea; Molnár Edit Katalin; Csapó Benő:
A tesztekkel mérhető tudás a humán tárgyakban.
In:
Az iskolai műveltség.
Osiris tankönyvek
.
Osiris Kiadó, Budapest, pp. 65-89.
(2002)
ISBN 963-389-238-4