Tary Blanka and Molnár Edit Katalin:
A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 57-75.
ISSN 1215-5233
(2022)
![]() |
Text
iskolakultura_2022_005_057-075.pdf - Published Version Download (1MB) |
Creators: |
|
||
---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | ||
Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | ||
Date: | 2022 | ||
Volume: | 32 | ||
Number: | 5 | ||
Page Range: | pp. 57-75 | ||
ISSN: | 1215-5233 | ||
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | ||
Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
Language: | Hungarian | ||
MTMT rekordazonosító: | 33134850 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.57 | ||
Date Deposited: | 2023. Sep. 13. 22:37 | ||
Last Modified: | 2023. Sep. 13. 22:37 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28245 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |