A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében

Tary Blanka and Molnár Edit Katalin: A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 57-75. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of iskolakultura_2022_005_057-075.pdf] Text
iskolakultura_2022_005_057-075.pdf - Published Version

Download (1MB)
Creators:
Tary Blanka MTMT
Molnár Edit Katalin MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Date: 2022
Volume: 32
Number: 5
Page Range: pp. 57-75
ISSN: 1215-5233
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 33134850
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.57
Date Deposited: 2023. Sep. 13. 22:37
Last Modified: 2023. Sep. 13. 22:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28245

Actions (login required)

View Item View Item