Tary Blanka; Molnár Edit Katalin:
A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 57-75.
ISSN 1215-5233
(2022)
Szöveg
iskolakultura_2022_005_057-075.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 32 |
Szám: | 5 |
Oldalak: | pp. 57-75 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 33134850 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.57 |
Dátum: | 2023. Szep. 13. 22:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 13. 22:37 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28245 |
Actions (login required)
Tétel nézet |