A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében

Tary Blanka; Molnár Edit Katalin: A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 57-75. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of iskolakultura_2022_005_057-075.pdf] Szöveg
iskolakultura_2022_005_057-075.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 32
Szám: 5
Oldalak: pp. 57-75
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33134850
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.57
Dátum: 2023. Szep. 13. 22:37
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 13. 22:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28245

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben