Kasik László; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Tóth Edit:
Friendship Functions in Adolescence: Hungarian Version of the McGill Friendship Questionnaire.
CANADIAN JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY, 39 (2).
pp. 151-169.
ISSN 0829-5735
(2024)
Kasik László; Gál Zita:
A szociálisprobléma-megoldás és a szorongás jellemzői perfekcionista és nem perfekcionista serdülők körében – egy longitudinális vizsgálat eredményei.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 79 (1).
pp. 43-71.
ISSN 0025-0279
(2024)
Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Vígh Tibor; Gál Zita:
Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students.
HELIYON, 9 (8).
ISSN 2405-8440
(2023)
Kasik László; Gál Zita (szerk.):
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 : program és összefoglalók = program and abstracts.
SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2023)
ISBN 9789633069356
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1).
pp. 3-19.
ISSN 0025-0260
(2022)
Kasik László; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Gál Zita:
Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (1).
pp. 29-52.
ISSN 0025-0279
(2022)
Kasik László; Gál Zita; Nagy Zoltán:
Social Problem-Solving and Anxiety in Perfectionist and Non-Perfectionist Adolescents.
In:
Problem-Solving: Insights, Challenges, and Approaches.
Nova Science Publishers Inc.; Nova Publishers, New York, pp. 165-190.
(2022)
ISBN 9781685077839
Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina:
Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 10 (1).
pp. 170-180.
ISSN 2168-3603
(2022)
Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Gál Zita:
A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1).
pp. 37-63.
ISSN 1419-872X
(2022)
Kasik László; Tóth Edit; Jámbori Szilvia; Gál Zita:
Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói [Functions of friendship among adolescents – the psychometric properties of the Hungarian version of McGill Friendship Questionnaire].
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 22 (4).
pp. 1-21.
ISSN 1419-8126
(2021)
Kasik László; Gál Zita; Nagy Zoltán:
Perfekcionista és nem perfekcionista serdülők szociálisprobléma-megoldásának és szorongásának jellemzői.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (2).
pp. 189-208.
ISSN 0025-0260
(2021)
Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs:
Az észlelt tanulmányi sikeresség és az iskolai jóllét pszichológiai erőforrásainak összefüggései középiskolás diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (4).
pp. 265-286.
ISSN 0025-0260
(2019)
Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Gál Zita; Kasik László; Szabó Hangya Lilla; Nagy Krisztina:
Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 18-35.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina; Szabó Hangya Lilla:
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 49-61.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik László; Gál Zita (szerk.):
Osztályfőnöki óra: Másképp! : Módszertani segédanyag pedagógusoknak gyakorlatokkal és tématervekkel.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2019)
ISBN 978 963 697 822 8
Kasik László; Gál Zita:
Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban – kérdőíves és történetalapú elemzés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (2).
pp. 113-129.
ISSN 0025-0260
(2019)
Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Kasik László; Fejes József Balázs:
Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 36-48.
ISSN 1215-5233
(2019)
Gál Zita; Kasik László:
Social problem-solving in the classroom.
In:
Psychological Applications and Trends 2019.
InScience Press, pp. 86-90.
(2019)
ISBN 9789895431229
Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina:
A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések.
L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172.
(2019)
ISBN 9789634145660
Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs:
A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 3-17.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit:
Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire).
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH, 9.
ISSN 1838-0956
(2018)
Kasik László; Guti Kornél; Gál Zita; Gáspár Csaba; Tóth Edit; Fejes József Balázs:
Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2).
pp. 59-76.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2018)
Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit:
A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 131-151.
ISSN 1419-872X
(2018)
Kasik László; Gál Zita:
Társas problémák és megoldásuk az osztályteremben.
EDUCATIO, 26 (3).
pp. 484-496.
ISSN 1216-3384
(2017)
Kasik László; Gál Zita; Havlikné Rácz Andrea; Kasik László; Özvegy Judit; Szabó Éva; Zsolnai Anikó (szerk.):
Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében.
Mozaik Kiadó és Oktatási Stúdió, Szeged.
(2017)
ISBN 9789636978037
Kasik László; Gál Zita:
Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 186 (10).
pp. 1632-1648.
ISSN 0300-4430
(2016)
Gál Zita:
Az osztályközösségben mért társas pozíció és a tudatelmélet kapcsolata alsó tagozatos diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (10).
pp. 36-47.
ISSN 1215-5233
(2015)
Gál Zita; Kasik László:
A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 297-318.
ISSN 0025-0260
(2015)
Gál Zita:
A tudatelmélet életkori változásainak és szerepének áttekintése óvodáskortól fiatal felnőttkorig.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (5-6).
pp. 59-73.
ISSN 1215-5233
(2015)
Kasik László; Gál Zita:
Mit tekintenek 7, 10 és 14 éves diákok személyközi problémának?
ISKOLAKULTÚRA, 9.
pp. 3-24.
ISSN 1215-5233
(2014)
Gál Zita; Katona Katalin; Janacsek Karolina; Németh Dezső:
Tudatelméleti működés bűnelkövetőknél.
PSZICHOLÓGIA, 34 (3).
pp. 289-310.
ISSN 0230-0508
(2014)
Kasik László; Gál Zita:
Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján.
Magyar Pedagógia, 114 (3).
pp. 189-213.
ISSN 0025-0260
(2014)
Gál Zita; Egyed Katalin; Pászthy Bea; Németh Dezső:
Tudatelméleti deficit anorexia nervosában.
Psychiatria Hungarica, 26 (1).
pp. 12-25.
ISSN 0237-7896
(2011)