Vissza |
Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; D. Molnár Éva; Nagy Zoltán; Csapó Benő:
Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2020.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 11-26.
(2021)
Józsa Krisztián; D. Molnár Éva; Zsolnai Anikó:
Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 47-55.
ISSN 0025-0325
(2020)
D. Molnár Éva:
Nevelhet-e a neveléstudomány? A neveléstudomány az elvárások össztüzében.
APERTÚRA, 14 (3).
Terjedelem: 13 p-Azonosító: apertura.2019.14.3.7.
ISSN 1787-7245
(2019)
D. Molnár Éva:
Erőfeszítés alapú kontroll és végrehajtó funkciók az önszabályozásban.
Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (4).
p. 509.
ISSN 0025-0279
(2017)
D. Molnár Éva; Vígh Tibor (szerk.):
PÉK 2017 [CEA 2017] XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia [15th Conference on Educational Assessment] : program és absztraktkötet [program book and abstracts].
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2017)
ISBN 978-963-306-529-7
Nagy Zoltán; D. Molnár Éva:
Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4).
pp. 347-363.
ISSN 0025-0260
(2017)
Viakter Olga; D. Molnár Éva:
A többségi általános iskolákban működő speciális oktatással kapcsolatos pedagógustapasztalatok-, attitűdök Vajdaságban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 27.
pp. 66-76.
ISSN 1215-5233
(2017)
Kecskeméti Judit; D. Molnár Éva:
8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanítási módszerekkel összefüggésben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (10).
pp. 58-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
D. Molnár Éva:
Családi és iskolai környezeti hatások érvényesülése az önszabályozott tanulás működésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 25 (10).
pp. 21-35.
ISSN 1215-5233
(2015)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva:
Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver.
Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.
D. Molnár Éva; Kasik László (szerk.):
PÉK 2010: VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia: program és tartalmi összefoglalók.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola , Szeged.
(2010)
ISBN 978-963-306-009-4