Vissza |
Csíkos Csaba:
Randomizált pedagógiai kísérletek a 21. században: in tempore opportuno.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 3 (1).
pp. 53-62.
ISSN 2063-9546
(2015)
Csíkos Csaba; Lajos Józsefné; Makara Ágnes; Szabóné Szitányi Judit; Zsinkó Erzsébet:
A matematikatudás tartalmi területei a diagnosztikus értékelés szempontjából.
In:
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
OFI, Budapest, pp. 191-280.
(2015)
ISBN 9789631979367
Csíkos Csaba; Steklács János:
Phases of a ten-year old student’s solution process of an insight problem as revealed by eye-tracking methodology.
MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE, 8 (1-2).
pp. 26-48.
ISSN 2573-4377
(2015)
Csíkos Csaba; Steklács János:
Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals.
MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 14.
pp. 43-57.
ISSN 1450-1104
(2015)
Józsa Krisztián; Csordásné Anda Éva:
Lépések az eredményesebb matematikatanítás felé alsó tagozatban.
TANÍTÓ, 53 (7).
pp. 25-27.
ISSN 0496-8387
(2015)