Item where Faculty/Unit "Faculty of Arts" and date of item "1987"

Group by: Creators | No Grouping
Jump to: C
Number of items: 8.

C

Csapó Benő: Kísérlet a műveleti képességek fejleszthetőségének vizsgálatára.
ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS DE ATTILA JÓZSEF NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA, 29. pp. 51-65. ISSN 0324-7260 (1987)

Csapó Benő: Representing the Qualitative Characteristics of the Reasoning by Qualitative Data.
Bremer Beiträge zur Psychologie. Reihe A, Psychologische Forschungsberichte (67). Universität Bremen, Bremen. (1987)

Csapó Benő: A gondolkodás fejlesztése az iskolai tantárgyak keretében.
PEDAGÓGIAI SZEMLE, 37 (7-8). pp. 652-660. ISSN 0031-3785 (1987)

Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlesztése az általános iskolában.
PEDAGÓGIAI SZEMLE, 37 (9). pp. 844-853. ISSN 0031-3785 (1987)

Csapó Benő: A kritérium-orientált értékelés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 87 (3). pp. 247-266. ISSN 0025-0260 (1987)

Csapó Benő: A megtanító stratégiák alkalmazása a felsőoktatásban.
FELSŐOKTATÁSI SZEMLE, 36 (7-8). pp. 444-450. ISSN 0428-2124 (1987)

Csapó Benő and Cs. Czachesz Erzsébet and Vidákovich Tibor: Megjegyzések a gondolkodás logikájának tanulmányozásáról.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 4. pp. 548-549. ISSN 0230-0508 (1987)

Csapó Benő and Cs. Czachesz Erzsébet and Vidákovich Tibor: A nyelvi-logikai műveletrendszer fejlettsége 14 éves korban.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 7 (4). pp. 521-544. ISSN 0230-0508 (1987)

This list was generated on 2024. december 8. 16:07:06 CET.