Csapó Benő:
Kísérlet a műveleti képességek fejleszthetőségének vizsgálatára.
ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS DE ATTILA JÓZSEF NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA, 29.
pp. 51-65.
ISSN 0324-7260
(1987)
Csapó Benő:
Representing the Qualitative Characteristics of the Reasoning by Qualitative Data.
Bremer Beiträge zur Psychologie. Reihe A, Psychologische Forschungsberichte
(67).
Universität Bremen, Bremen.
(1987)
Csapó Benő:
A gondolkodás fejlesztése az iskolai tantárgyak keretében.
PEDAGÓGIAI SZEMLE, 37 (7-8).
pp. 652-660.
ISSN 0031-3785
(1987)
Csapó Benő:
A kombinatív képesség fejlesztése az általános iskolában.
PEDAGÓGIAI SZEMLE, 37 (9).
pp. 844-853.
ISSN 0031-3785
(1987)
Csapó Benő:
A kritérium-orientált értékelés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 87 (3).
pp. 247-266.
ISSN 0025-0260
(1987)
Csapó Benő:
A megtanító stratégiák alkalmazása a felsőoktatásban.
FELSŐOKTATÁSI SZEMLE, 36 (7-8).
pp. 444-450.
ISSN 0428-2124
(1987)
Csapó Benő and Cs. Czachesz Erzsébet and Vidákovich Tibor:
Megjegyzések a gondolkodás logikájának tanulmányozásáról.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 4.
pp. 548-549.
ISSN 0230-0508
(1987)
Csapó Benő and Cs. Czachesz Erzsébet and Vidákovich Tibor:
A nyelvi-logikai műveletrendszer fejlettsége 14 éves korban.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 7 (4).
pp. 521-544.
ISSN 0230-0508
(1987)