Item where faculty "Faculty of Arts" and date of item 1987

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 8.

Csapó Benő: Kísérlet a műveleti képességek fejleszthetőségének vizsgálatára.
ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS DE ATTILA JÓZSEF NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA, (29). pp. 51-65. ISSN 0324-7260 (1987)

Csapó Benő: Representing the Qualitative Characteristics of the Reasoning by Qualitative Data.
Bremer Beiträge zur Psychologie. Reihe A, Psychologische Forschungsberichte 67. Universität Bremen, Bremen. (1987)

Csapó Benő: A gondolkodás fejlesztése az iskolai tantárgyak keretében.
PEDAGÓGIAI SZEMLE, (37) 7-8. pp. 652-660. ISSN 0031-3785 (1987)

Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlesztése az általános iskolában.
PEDAGÓGIAI SZEMLE, (37) 9. pp. 844-853. ISSN 0031-3785 (1987)

Csapó Benő: A kritérium-orientált értékelés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, (87) 3. pp. 247-266. ISSN 0025-0260 (1987)

Csapó Benő: A megtanító stratégiák alkalmazása a felsőoktatásban.
FELSŐOKTATÁSI SZEMLE, (36) 7-8. pp. 444-450. ISSN 0428-2124 (1987)

Csapó Benő, Cs. Czachesz Erzsébet, Vidákovich Tibor: Megjegyzések a gondolkodás logikájának tanulmányozásáról.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), (4). pp. 548-549. ISSN 0230-0508 (1987)

Csapó Benő, Cs. Czachesz Erzsébet, Vidákovich Tibor: A nyelvi-logikai műveletrendszer fejlettsége 14 éves korban.
PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), (7) 4. pp. 521-544. ISSN 0230-0508 (1987)

This list was generated on 2019. július 23. 10:40:09 CEST.