Vissza |
Farkas Gergely; Málovics Éva:
Énhatékonyság-elvárás mérése magyar vállalkozók reprezentatív mintáján.
TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI, 2 (28).
pp. 161-167.
ISSN 2064-4361
(2017)
Málovics Éva; Farkas Gergely:
A „családiság” tényező vizsgálata grounded theory módszerrel: egy kis családi vállalkozás esetpéldája.
In:
Térségek versenyképessége, intelligens szakosodása és újraiparosodása.
JATEPress, Szeged, pp. 370-384.
(2016)
ISBN 978-963-315-290-4
Málovics Éva; Farkas Gergely; Vajda Beáta:
Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values.
International Journal of Business and Management, 3 (1).
pp. 18-35.
ISSN 2336-2197
(2015)
Málovics Éva; Prónay Szabolcs; Vajda Beáta:
Az "Erasmus–nemzedék" útra kel – Y generációs egyetemisták külföldi utazási motivációinak és szokásainak feltárása.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 49 (1).
pp. 43-57.
ISSN 1219-0349
(2015)
Málovics Éva; Vajda Beáta; Farkas Gergely:
Az értékek szerepe az innovációt támogató vezetési kultúrában.
In:
Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek: Az ELI társadalmi, gazdasági megalapozása és multiplikátor hatása.
Pátria Nyomda Zrt., Szeged, pp. 213-228.
(2015)
ISBN 978-963-306-371-2
Málovics Éva; Vajda Beáta; Farkas Gergely:
Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében.
Vezetéstudomány, 46 (4).
pp. 35-43.
ISSN 0133-0179
(2015)
Kincsesné Vajda Beáta; Farkas Gergely; Málovics Éva:
Student evaluations of training and lecture courses: development of the COURSEQUAL method.
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 12 (1).
pp. 79-88.
ISSN 1865-1984
(2015)